printlogo


کد خبر: 248192تاریخ: 1401/3/22 00:00
نقل و انتقالات

سجاد جواب پرسپولیس را نداد
استقلال برنامه‌ها را بهم ریخت
تا دو روز قبل به نظر می‌رسید کار انتقال سجاد شهباززاده به پرسپولیس نهایی و رسمی شده اما حالا این احتمال وجود دارد که آبی‌ها این مهاجم سپاهان را از چنگ قرمزها بربایند. گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس پیشنهاد مالی خود را به شهباززاده ارائه کرده و این بازیکن از مسئولان این باشگاه فرصت خواسته تا در این باره تصمیم‌گیری کند اما یک پیشنهاد شاید مسیر شهباززاده را باز هم از پرسپولیس دور کند.
گویا باشگاه استقلال علاقه دارد تا یک‌بار دیگر شهباززاده پیراهن این تیم را بپوشد و همین مسأله این مهاجم را مردد کرده است. یکی از دلایلی که فصل گذشته باعث شد شهباززاده پرسپولیسی نشود همین سابقه استقلالی بودن او بوده و در صورتی که این مهاجم همچنان بخواهد دور از حواشی موجود فوتبال خود را ادامه دهد، شاید دوباره آبی‌پوش شود. هر چه هست این بازیکن فعلاً از پرسپولیسی‌ها فرصت خواسته تا تصمیم نهایی خود را اتخاذ کند، اما شاید در این بین یک هایجک رخ بدهد. این اتفاقات در حالی رخ داده که مسئولان پرسپولیس تا شب گذشته پیگیر پاسخ نهایی شهباززاده بودند، اما او اعلام نکرده که تصمیم نهایی‌اش چه خواهد بود. روز گذشته مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت سجاد شهباززاده و اینکه با باشگاه استقلال هم صحبت کرده گفت: سؤال یک باشگاه دیگر را از من می‌پرسید؟! این بازیکن با ما هم صحبت داشته ولی خودش باید انتخاب کند.
 
امروز مذاکره نهایی با ولسیانی
پرسپولیس رقم را پایین می‌آورد؟
پرسپولیس دنبال این است تا یک مدافع میانی خارجی هم جذب کند. از چند روز قبل بحث حضور گئورگی ولسیانی در پرسپولیس مطرح شد اما مثل ماجرای پیوستن سروش رفیعی و حتی سجاد شهباززاده جدی نبود اما به‌دنبال پیش رفتن مذاکرات مدیر برنامه این بازیکن با باشگاه پرسپولیس، ولسیانی هم دیروز عازم تهران شده تا به احتمال زیاد برای امروز آخرین مذاکرات خود را با این باشگاه انجام دهد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قراردادش را با سرخپوشان تهرانی ثبت کند. البته بین رقم پیشنهادی ولسیانی و باشگاه تفاوت وجود داشته و تلاش برای توافق ادامه دارد.
 
یحیی به سعید صادقی اطمینان خاطر داد
بیایی پرسپولیس حتماً بازی می‌کنی!
با وجود ابراز علاقه بیشتر تیم‌های بزرگ و متمول به جذب سعید صادقی پاسور تکنیکی گل‌گهر اما طی هفته گذشته بارها گفته شد بعید است این بازیکن به پرسپولیس بیاید چرا که در پست وینگر ترافیک زیادی در تیم سرخ‌ها وجود دارد.
با این حال اخیراً گفته شده یحیی گل‌محمدی طی تماسی با سعید صادقی هافبک گل‌گهر به وی اطمینان خاطر داده که با توجه به تغییرات تاکتیکی و گسترده پرسپولیس از وی به طور کامل بازی خواهد گرفت و روی او حساب ویژه‌ای باز کرده است.
صادقی مورد توجه استقلال هم هست و آنها هم با او و نماینده‌اش مذاکره کرده‌اند. گل‌گهر هم خواهان تمدید با او است ضمن اینکه سپاهان هم این بازیکن را می‌خواهد.
صادقی قبل‌تر در شهرخودرو بازیکن یحیی بوده و شاگرد او محسوب می‌شود اما به نظر می‌رسد انتقالش بسیار پیچیده خواهد بود.

 


Page Generated in 0.0060 sec