printlogo


کد خبر: 248153تاریخ: 1401/3/22 00:00
بازتاب

ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.
 
 بعد از حمله هواداران تیم استقلال به پیج عنایتی، به نظر می‌رسد عنایتی هم قید استقلال را زده است و مسئولان تیم استقلال هم قصد دارند ساغلام ترک را به‌عنوان مربی استقلال تعیین کنند. از طرفداران خواهشمندم هنوز که هیچ اتفاقی نیفتاده سریع به صفحه شخصی او حمله نکنند.
علی حسینی از تهران
 
سلام بر ایران ورزشی‌ها. لطفاً اگر امکان دارد راجع به کشتی بیشتر بنویسید مخصوصاً از بیوگرافی کشتی‌گیران نسل جدید هم گزارش تهیه کنید. البته اگر به‌صورت عکس‌ نوشت باشد کار‌تان خیلی عالی می‌شود.
منصوری از کرمانشاه
 
ما تیم قهرمان هستیم و با کمترین گل خورده بهترین دروازه‌بان را در اختیار داریم. همچنین وقتی بهترین دفاع‌ها را در اختیار داریم پس چرا مسئولان می‌خواهند در این پست‌ها بازیکن به خدمت بگیرند؟! البته ژستد را که از دست دادیم پس باید به فکر جایگزین او باشیم.
رضا برهانی مجد از تهران
 
یحیی گل‌محمدی از مدیران این باشگاه خواسته تا اقدامات لازم برای جذب سعید صادقی را انجام دهند. باشگاه نیز پیگیر جذب این بازیکن است و مذاکراتی با نماینده وی انجام شده است. به نظر من این گزینه خیلی برای تیم پرسپولیس مفید خواهد بود.
امید علیپور از تبریز
 
در برخی سایت‌های ورزشی خبر رسیده که حامد لک دروازه‌بان تیم پرسپولیس قرارداد خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با پرسپولیس فسخ کرده است. البته پس از حضور علیرضا بیرانوند در پرسپولیس زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی حامد لک از جمع سرخ‌پوشان به گوش می‌رسید و او دیروز با حضور در ساختمان باشگاه قرارداد خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فسخ کرد. با این شرایط احمد گوهری در کنار علیرضا بیرانوند دروازه‌بانان فصل آینده پرسپولیس خواهند بود و دیگر تا حدودی هم نیازی به حامد لیک نیست.
قاسمی از ورامین
 
 

 


Page Generated in 0.0051 sec