printlogo


کد خبر: 246383تاریخ: 1401/2/19 00:00
برد مهم آرسنال در مسیر لیگ قهرمانان

 آرسنال به لطف برد دو بر یک مقابل لیدز توانست پیش از بازی حساس پنجشنبه شب در ورزشگاه وایت‌هارت‌لین فاصله‌اش با تاتنهام را به چهار امتیاز افزایش دهد. آرسنال و تاتنهام رقابت سختی برای کسب رتبه چهارم دارند و شاگردان آرتتا با این برد توانستند موقعیت‌شان در این رتبه را تا حدی تثبیت کنند. در فاصله سه هفته به پایان فصل آرسنال 66 امتیاز و تاتنهام 62 امتیاز دارد و دوئل پنجشنبه شب دو تیم می‌تواند تا حدودی تکلیف آخرین سهمیه لیگ برتر در لیگ قهرمانان را تعیین کند.
آرسنال بازی را طوفانی شروع کرد و در دقیقه 5 با توپ‌ربایی انکتیا از مسلیه، دروازه‌بان لیدز به گل رسید. انکتیا پنج دقیقه بعد با پاس مارتینلی گل دوم را زد.
اخراج دقیقه 27 ایلینگ، مدافع لیدز تا حدودی خیال هواداران آرسنال را برای گرفتن سه امتیاز راحت کرد، ولی اوضاع در نیمه دوم خوب پیش نرفت. بازیکنان آرسنال در این دقایق کمی بی‌تفاوت بودند و یورنته در دقیقه 66 توانست یکی از گل‌ها را برای لیدز جبران کند. با وجود این آرسنال در دقایق باقی‌مانده توانست مقاومت کند و در خانه به سه امتیاز برسد. میکل آرتتا بعد از این برد مهم تیمش گفت: «ما خیلی خوب شروع کردیم. مصمم بودیم و فرصت‌های خوبی ساختیم ولی بعد از آن بازی مقابل تیم‌های ده نفره همیشه دشوار است. ما بازی را بخوبی کنترل کردیم. اواخر بازی حساس بود و مجبور شدیم برای حفظ نتیجه بازی کنیم.»

Page Generated in 0.0051 sec