printlogo


کد خبر: 246367تاریخ: 1401/2/19 00:00
ذوب‌آهن – پرسپولیس
یک فینال دیگر در هوای ابری اتهامات

از ساعت 18:30 امروز پرسپولیس در فولادشهر مقابل ذوب آهن قرار می‌گیرد. این یکی از 5 فینال باقیمانده سرخ‌ها در مقطع پایانی فصل است و تیم یحیی فقط برد می‌خواهد و هر نتیجه‌ای غیر از آن شانس‌های دوباره احیا شده این تیم برای قهرمانی را کمرنگ خواهد کرد.
پرسپولیس این فصل دو بار با ذوب آهن بازی کرده و دو برد بی‌دردسر به دست آورده است. آنها در بازی رفت لیگ برتر با دو گل برنده شدند و سپس در جام حذفی یک برد شیرین سه گله در فولادشهر به دست آوردند تا حداقل ذهنیت پیروزی در مقابل این حریف به کمک سرخ‌ها بیاید.
پرسپولیس در این مسابقه امید عالیشاه و فرشاد فرجی را در اختیار ندارد اما ترابی و امیری به لیست برگشته‌اند و این می‌تواند امیدوار کننده باشد. آنها بعد از برد مقابل پیکان حالا استقلال صدرنشین را تحت فشار گذاشته و تعقیب می‌کنند و هر چیزی غیر از این می‌تواند دوباره همان فاصله شش امتیازی قل از بازی پیکان و سخت‌تر شدن قهرمانی را به دنبال داشته باشد.
پرسپولیس در شرایطی پا به این مسابقه می‌گذارد که بعد از برد مقابل پیکان حاشیه‌های عجیبی پیرامون سرخ‌ها متولد شد و همچنان داغ است. با اینکه پرسپولیس برد تمیزی به دست آورد و در شرایط سختی به این پیروزی دست یافت اما حواشی مربوط به مجتبی حسینی و اینکه خودش و تیمش با پرسپولیس راه آمده‌اند این پیروزی را تحت تأثیر قرار داد. حالا همان حواشی و صحبت‌های عجیب در مورد تقابل با مهدی تارتار و سابقه پرسپولیسی‌اش مطرح می‌شود اما فارغ از این حرف‌های بی‌اساس ذوب آهن و تارتار در این فصل حریف مورد علاقه سرخ‌ها بوده‌اند و برد‌های راحتی مقابل این حریف به دست آمده است.
پرسپولیس این بار زودتر از استقلال بازی می‌کند که این می‌تواند خوب و هم بد باشد. خوب از این جهت که اگر برنده شوند فشار زیادی روی شانه‌های استقلال خواهند انداخت اما اگر امتیاز از دست بدهند آنگاه استقلال می‌تواند با خیال آسوده‌تری مقابل تیم قعر جدول به میدان برود و دنبال بیشتر کردن اختلاف امتیاز باشد.

Page Generated in 0.0063 sec