printlogo


کد خبر: 246366تاریخ: 1401/2/19 00:00
خبر

 سرلک تمدید کرد؟
شنیده‌ها حاکی از این است که هافبک پرسپولیس باتوجه به حضور در لیست اسکوچیچ خواستار فعال شدن بند حضور در تیم ملی است که با نظر مساعد درویش روبه‌رو شده و گفته می‌شود قرارداد این هافبک ملی‌پوش بزودی به مدت دو فصل دیگر تمدید خواهد شد. قرار است مذاکره با سرلک و ترابی بعد از بازی با ذوب‌آهن ادامه پیدا کند.
 
حضور کامل امیری
تمرین عصر شنبه پرسپولیس ساعت: 18:30 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد که 65 دقیقه طول کشید. همچنین وحید امیری که چند روز گذشته نرم‌دوی را آغاز کرده بود به صورت کامل با تیم تمرین کرد. پیش از آغاز تمرین هم بازیکنان با حضور در جلسه فنی به نکات کادر فنی گوش دادند.
 
صفروف نرفت
منوچهر صفروف، دفاع راست تاجیکستانی سرخپوشان، به علت درد کشاله ران دیدار با ذوب‌آهن را از دست داد. مصدومیت او به اندازه‌ای بود که تیمش را در سفر به اصفهان همراهی نکرد.
 
قول پاداش
رضا درویش مدیر‌عامل پرسپولیس با حضور در تمرین دیروز این تیم گفت‌و‌گویی با کادر فنی داشت. درویش ضمن این گفت‌و‌گو وعده پرداخت پاداش برد‌های این تیم را به بازیکنان داد و اعلام کرد برد بازی امروز هم پاداش ویژه‌ای دارد.
 
عمری هم رفت
 بر اساس لیست اعلامی کادر فنی پرسپولیس سید‌جلال حسینی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، احمد گوهری، مهدی عبدی، علی شجاعی، حامد لک، سعید آقایی، رضا اسدی، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری، علیرضا ابراهیمی، شرزود تمیروف، رامین رضائیان، سیامک نعمتی، علی نعمتی، احسان پهلوان، محمد عمری، محمد شریفی، حامد پاکدل و وحدت هنانوف 21 بازیکنی بودند که به اصفهان رفتند و یک نفر از این لیست خط خواهد خورد.
 
افزایش تعداد امضا
پس از دستور میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال مبنی بر بررسی دوباره حکم بازیکن گابنی گل‌گهر در کمیته استیناف، هواداران پرسپولیس با راه انداختن کارزاری سعی در ایجاد فشار روی ارکان قضایی فوتبال دارند. نکته جالب افزایش چشمگیر امضاهای این کارزار است که طی بیست و چهار ساعت 8 هزار عدد افزایش داشته است.

Page Generated in 0.0063 sec