printlogo


کد خبر: 246358تاریخ: 1401/2/19 00:00
باوی: تجربه یحیی به تفکرات کادرفنی رقیبان می‌چربد
امیدوارم مثلث عبدی ، تمیروف و پاکدل اوج بگیرد

ناصر قراگزلو
 
کریم باوی یکی از بهترین سرزن‌های تاریخ باشگاه پرسپولیس و تیم ملی به شمار می‌رود. او از برد سرخپوشان با وجود اخراج امید عالیشاه و نمایش قابل قبولی که ارائه کرد،  راضی به نظر می‌رسد.  باوی در رابطه با  پنج بازی پرسپولیس و شانس تکرار قهرمانی ابراز امیدواری می‌کند.
   
از برد پرسپولیس مقابل پیکان بحث‌مان را شروع کنیم.
 پرسپولیس خیلی خوب بازی را شروع کرد و در طول بازی هم ریتم خوبی داشت. خوشبختانه سرخپوشان خیلی زود هم به گل رسیدند و به لحاظ روحی از پیکان پیش افتادند. در این بین، اخراج امید عالیشاه کمی کار را سخت کرد اما به نظرم عزم و اراده پرسپولیس برای برد و کسب سه امتیاز و رسیدن به استقلال برای جبران امتیازات عقب افتاده، موجب این شد تا در روزی که هواداران برای پرسپولیس سنگ تمام گذاشتند پرسپولیس هم حریف را شکست دهد و به چهار امتیازی استقلال برسد. حضور تماشاگر برای پرسپولیس یک نعمت است و در روزی که سرخپوشان روی سکوها از حمایت خوبی برخوردار بودند، خیلی خوب بازی کردند و سه امتیاز را دشت کردند تا نشان دهند به شدت به هوادار وابسته هستند. اگر سازمان لیگ بهتر برنامه‌ریزی می‌کرد و سرخپوشان را از تماشاگر خصوصاً در بازی‌های خانگی‌اش محروم نمی‌ساخت من اطمینان دارم که حتماً شرایط امتیازی پرسپولیس در حال حاضر از استقلال بهتر بود و در این عقیده‌ام هم هیچ شکی ندارم.
در خصوص شرایط خط حمله پرسپولیس و گلزنی حامد پاکدل که شاید بهترین بازیکن پرسپولیس بود چه نظری دارید؟
 حامد پاکدل خیلی خوب بازی کرد. او یک گل زد و یک گل هم برای تمیروف ساخت که متأسفانه مهاجم ازبک آن را از دست داد. 
حامد پاکدل روی ارسال عالیشاه و پاس او خیلی خوب کار کرد و به گل رسید و نشان داد که اگر مصدومیت و بدشانسی‌ها در این فصل اذیتش نمی‌کرد حتماً حالا بیشتر از پنج گل به ثمر رسانده بود.
 با وجود این روی اوج بودن حامد در این مقطع فصل خیلی به کار پرسپولیس می‌آید. من خیلی امیدوارم با آمادگی خوبی که حامد از آن بهره می‌برد خط حمله پرسپولیس در پنج بازی آینده و پایان فصل هم بهترین شرایط را داشته باشد و عبدی و تمیروف هم هر چه زودتر به لحاظ گلزنی و فنی با حل مشکلات‌شان بهترین شرایط را پیدا کنند و مثلث زهردار خوبی را در خط حمله پرسپولیس تشکیل دهند. پاکدل از نظر من ستاره تیمش مقابل پیکان بود و بردن با وجود دقایق زیادی ده نفره بازی کردن نشان می‌دهد که باور برد و پیروزی بار دیگر در بازیکنان پرسپولیس نهادینه شده است.
در رابطه با دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن چه صحبتی دارید؟
 بازی در فولاد‌شهر و ارتفاع بالای این شهر راحت نیست اما پرسپولیس در شرایط خوبی قرار دارد و به همین دلیل خیلی امیدوارم مانند بازی خوبی که در جام حذفی مقابل تیم اصفهانی به نمایش گذاشت، در لیگ و در بازی دوشنبه شب هم پرسپولیس با برتری از سد حریف بگذرد و منتظر لغزش دیگری از جانب استقلال باشد تا فاصله امتیازی خودش را به حداق برساند.
بازی‌های زیادی باقی نمانده، با وجود این شما نسبت به قهرمانی پرسپولیس خوشبین هستید؟
 من به تجربه و کاربلدی یحیی و کادرش اعتماد و اعتقاد دارم و معتقدم تجربه آنها بر تفکرات و تجربه کادر فنی استقلال می‌چربد و می‌تواند پرسپولیس را از گذرگاه‌های سخت پایان فصل به سلامت عبور دهد و به خط پایان برساند.

Page Generated in 0.0053 sec