printlogo


کد خبر: 246351تاریخ: 1401/2/19 00:00
سوژه

مخالفت هیأت مدیره سایپا با استعفای روانخواه
امیدرضا روانخواه سرمربی تیم سایپای تهران شب گذشته بعد از تساوی مقابل استقلال ملاثانی از سمت خود استعفا کرد. 
این مربی جوان که در 18 مسابقه هدایت سایپا را در دست داشت، نتوانست نتایج دلخواه را به دست بیاورد و در فاصله 6 هفته مانده به پایان رقابت‌ها کناره‌گیری کرد. با این حال هیأت مدیره باشگاه سایپا با این استعفا مخالفت کرده است. روانخواه عصر روز گذشته استعفای کتبی خود را به هیأت مدیره داد اما مدیران باشگاه با این استعفا مخالفت کرده‌اند. 
با این تفاسیر احتمالاً شاهد بازگشت روانخواه به رأس کادرفنی سایپا خواهیم بود و این مربی احتمالاً تا پایان فصل جاری لیگ دسته اول سرمربیگری نارنجی‌ها را برعهده خواهد داشت.
 
 
خرم‌آبادی‌ها نقره داغ شدند
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص یک دیدار از رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور صادر کرد. مسابقه تیم‌های خیبر خرم‌آباد و سایپا تهران برگزار شد و از سوی محسن اسکینی، مربی تیم خیبر خرم‌آباد تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) رخ داد. وی سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.  این رأی از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است. تیم خیبر خرم‌آباد به‌دلیل ورود تماشاگران به داخل استادیوم و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.  کیانوش کهزادی، مدیر تیم خیبر خرم‌آباد به‌دلیل بدرفتاری در قبال کادر فنی تیم مقابل سه جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است. مهرداد خادمی مربی تیم خیبر خرم‌آباد و احسان وجدی مربی تیم سایپا به‌دلیل رفتار غیر ورزشی، هر کدام به پرداخت مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
 
 
پاس همدان برنده بازی با نود ارومیه
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم پاس را برنده دیدار با نود ارومیه اعلام کرد. حمیدرضا جمشیدی قائم مقام باشگاه پاس در این باره می‌گوید: «۲۶ اسفند سال گذشته بازی تیم‌های نود ارومیه و پاس همدان در دقایق پایانی به‌دلیل درگیری بازیکنان تیم میزبان (ارومیه) با داور بازی نیمه‌تمام ماند. با شکایت تیم مدیریتی و حقوقی باشگاه پاس پیرامون پرونده بازی نیمه‌تمام مقابل نود ارومیه، رأی نهایی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص این بازی صادر و به باشگاه ابلاغ شده است. براساس رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این دیدار با نتیجه سه بر صفر و تفاضل گل سه مثبت به سود تیم پاس همدان ثبت شده است.» تیم پاس با این برد ۲۵ امتیازی شده و در رده دهم جدول گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال قرار می‌گیرد.
 

 


Page Generated in 0.0056 sec