printlogo


کد خبر: 246350تاریخ: 1401/2/19 00:00
مصاحبه

نویدکیا: باشگاه تمایل به ادامه همکاری دارد
محرم نویدکیا سرمربی سپاهان درباره بازی تیمش مقابل پیکان می‌گوید: «هر چه بازی‌ها به انتها می‌رسد، حساسیت‌ها بیشتر می‌شود. بازی با پیکان بسیار مهم است و باید با تمرکز بالا بازی کنیم. بازیکنان ما می‌دانند این بازی چقدر برای ما حساس است. امیدوارم بازی خوبی شود و نتیجه خوبی کسب کنیم.»
او با اشاره به تساوی با استقلال می‌گوید: «بعد از حذف از لیگ قهرمانان آسیا از نظر روحی و روانی خوب نبودیم اما بازیکنان ما در این مسابقات با تمام وجودشان تلاش کردند. همیشه گفتم تیم‌های بزرگ وقتی با هم بازی می‌کنند احتیاجی نیست کاری انجام دهید. کار مقابل تیم‌های کوچک‌تر سخت‌تر است و بازیکنان باید در اینجا خودشان را نشان دهند. در فوتبال ایران چنین مشکلاتی وجود دارد و ممکن است مقابل تیم‌های ضعیف‌تر امتیاز از دست دهید.» 
نویدکیا در پایان درباره اعلام نشدن زمین بازی تیمش مقابل پرسپولیس این‌طور می‌گوید: «سازمان لیگ دارد یکی از ضعیف‌ترین شرایطش را تجربه می‌کند. ما از دو هفته پیش داریم تلاش می‌کنیم از نتیجه این ماجرا با خبر شویم و کسی جواب نمی‌دهد. اینجاست که همه را به شک می‌اندازد چون سازمان لیگ برای بازی‌های ما از مدت‌ها قبل می‌گوید همه چیز مشخص باشد اما برای بازی با پرسپولیس چنین شرایطی وجود ندارد. به نظرم سازمان لیگ بسیار ضعیف کار می‌کند.»
 
 
حسینی: باید احساساتم را کنترل می‌کردم
مجتبی حسینی سرمربی تیم پیکان درباره بازی امروز تیمش مقابل سپاهان می‌گوید: «با توجه به برگزاری مسابقات هر 5 روز یک بار، بعد از بازی آخر مجبور بودیم فشار روانی را پایین بیاوریم و ریکاوری کنیم و بچه‌ها را آماده یک بازی سخت مقابل یکی از قطب‌های سنتی فوتبال ایران کنیم. امیدواریم بچه‌ها از بازی گذشته درس گرفته باشند و بتوانند نتیجه خوبی را به دست 
بیاورند.»  او درباره اینکه بعد از دیدار با پرسپولیس اعلام کرده بود که حالش از فوتبال به هم می‌خورد و شاید فوتبال را کنار بگذارد این‌طور می‌گوید: «در فضای مجازی توهین‌های زیادی به من شده بود و این واکنش را نشان دادم. فکر می‌کنم حرف درستی نزدم و باید احساساتم را کنترل می‌کردم و مشکل خاصی نیست.»
 

Page Generated in 0.0050 sec