printlogo


کد خبر: 246347تاریخ: 1401/2/19 00:00
نصرتی: ماشین‌سازی حیف شد مثل پاس
اختیار دست خودمان است

سؤال و جواب
جعفر برزگر   
 
تیم تراکتور هنوز در منطقه خطر قرار دارد. البته فاصله امتیازی‌شان با سه تیم انتهای جدول تا حدودی می‌تواند ضریب اطمینان خوبی برای‌شان باشد، اما محمد نصرتی مربی تیم بر این باور است که باید بازی به بازی پیش رفت و با اینکه نتایج بازی آن تیم‌ها هم برای تراکتور اهمیت دارد اما خودشان هم باید عملکرد خوبی داشته باشند. او از مسئولان رده بالای ورزش هم انتظار دارد هر چه زودتر به وضعیت فدراسیون فوتبال سروسامان دهند تا تیم ملی با آمادگی مناسب راهی مسابقات جام جهانی شود.
 
رضا مهاجری سرمربی نفت مسجدسلیمان بعد از بازی با شما مدعی شد که گلرش بیکار‌ترین بازیکن این تیم بود.
به دلیل جایگاهی که در جدول داشتیم حساسیت این بازی خیلی زیاد بود. از طرفی بعد از دو سال آنها از حمایت هواداران‌شان هم در ورزشگاه برخوردار بودند و شرایط آب و هوایی هم که برای ما متفاوت بود. با احترام به آقای مهاجری من قبول دارم که تا حدودی مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما این‌طور نبود که ما اصلاً فرصت گل نداشته باشیم. نفت مسجدسلیمان خیلی باانگیزه ظاهر شد و ما هم در غیاب دو سه بازیکن‌مان یک امتیاز باارزش از رقیب‌مان گرفتیم و به خواسته سرمربی تیم که کسب امتیاز و کم نشدن فاصله با تیم‌های پایین جدول بود دست پیدا کردیم.
به نظر تکلیف دو تیم سقوط‌کننده چه زمانی مشخص می‌شود؟
ببینید همین هفته فجر با نفت مسجدسلیمان بازی دارد و شهرخودرو با استقلال که نتایج اینها برای ما اهمیت بسیاری دارد. البته همه اینها منوط به این است که خودمان نتیجه بگیریم. من بعید می‌دانم تا یکی دو هفته دیگر تکلیف روشن شود چون تیم‌های پایین جدول انگیزه‌های زیادی برای رویارویی با حریفان‌شان دارند و جذابیت فوتبال هم به غیرقابل پیش‌بینی بودنش است. این را هم بگویم که با توجه به فاصله امتیازی‌مان تا حدودی اختیار ما دست خودمان 
است.
شما هم با تیم هوادار بازی دارید.
رضا عنایتی تیم خوبی را ساخته و حتماً بازی زیبایی می‌شود. ما هم به بازیکنان اعتماد به نفس بیشتری دادیم تا در کنار تماشاگران‌مان سه امتیاز باارزش را به دست آوریم. تیم هوادار در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده و برای بهبود جایگاه‌هشان در جدول انگیزه دارند.
چه انتظاری از فدراسیون دارید؟
انتظار داریم که از داوران باتجربه‌تر در این روزهای پایانی لیگ استفاده شود. داورانی که یا الیت هستند یا در لیست انتطار الیت. در بازی نفت مسجدسلیمان با ذوب‌آهن به ادعای کارشناسان داوری گلی که نفت زد در شرایط آفساید بود و با همان یک گل هم سه امتیاز را گرفتند. به هر حال آنها رقیب ما هستند و همین پیروزی فاصله‌شان را با ما کمتر کرد. همینطور توقع داریم کمیته ضد دوپینگ نظارت بیشتری داشته باشد.
تراکتور در این فصل عملکرد خوبی نداشت و...
نداشتن ثبات در تمام بخش‌ها و از همه مهم‌تر بدون تماشاگر بودن بازی‌ها از مشکلات اصلی تراکتور بود. به هر حال رکن اصلی این تیم هوادارانش هستند و چقدر خوب که آنها می‌توانند از نزدیک تیم را ببینند.
چرا؟
چون این‌طوری دیگر به شایعات اهمیتی نمی‌دهند و دروغ‌پردازها و حاشیه‌سازها نمی‌توانند مثل گذشته از نبود آنها سوء‌استفاده کنند.
و سقوط ماشین‌‌سازی.
خیلی حیف شد مثل پاس و چند تیم ریشه‌دار دیگر که فقط جای افسوس دارد.
در آخر، هنوز حریفان تدارکاتی‌تیم ملی هم مشخص نشده است.
یکی از دلخوشی‌های مردم ما فوتبال است. امیدوارم وزارت ورزش حساسیت بیشتری روی این موضوع داشته باشد. همین الان که می‌بینیم لژیونرهای ما در اروپا می‌درخشند خوشحال می‌شویم حالا در نظر بگیرید تیم ملی در جام جهانی درخشش داشته باشد. خیلی بد است که چندماه مانده به جام جهانی، بازی‌های تدارکاتی تیم ملی مشخص نیست و با سرپرست اداره می‌شود. من نمی‌دانم واقعاً نمی‌شود یک مجمع فوق‌العاده برگزار کرد تا فدراسیون از این بلاتکلیفی خارج شود؟!
 

Page Generated in 0.0047 sec