printlogo


کد خبر: 246345تاریخ: 1401/2/19 00:00
واکنش

الهامی: از نوازی عذرخواهی می‌کنم
ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره بازی تیمش مقابل مس رفسنجان می‌گوید: «دو تیم از نظر روحی و روانی و فنی در جایگاه مناسبی قرار دارند و برای هم شناخته شده هستند. مس رفسنجان تیم قابل احترام و بسیار خوبی است و بعد از چند هفته بدشانسی، هفته گذشته نتیجه خوبی گرفت و همین موضوع باعث انگیزه مضاعف این تیم می‌شود.»  او با اشاره به ‌مدت قراردادش با نساجی این‌طور می‌گوید: «قرارداد من یک‌ساله است و باشگاه حق دارد با هر عزیزی صحبت و قرارداد امضا کند. باشگاه حتی همین الان هم می‌تواند عذر من را بخواهد. از اینکه یک سال و نیم در نساجی بودم وجدانم راحت است، چون احساس می‌کنم تمام کارهایی که باید انجام می‌دادم را انجام دادم. وجدانم راحت است؛ این سرلوحه کارم است که از هر جایی می‌روم هیچ چیز برایم مهم نیست جز رضایت مردم. چه باشم و چه نباشم برای نساجی آرزوی موفقیت دارم. از مردم هم ممنونم که در دو سه بازی آخر سنگ تمام گذاشتند و ما را حمایت کردند. این طبیعت فوتبال است و هر کسی هم بیاید برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.» الهامی بعد از دو سه هفته از محمد نوازی مربی آلومینیوم اراک عذرخواهی می‌کند: «جا دارد پیرامون حرفی که درباره نوازی از من پخش و باعث مکدر شدن جامعه فوتبال شد، صحبت کنم. کاش سؤال خبرنگار را هم پخش می‌کردند و فقط جمله آخر پخش نمی‌شد. این حرف باعث دلخوری محمد نوازی شد، اگر ناراحتی او از بابت این جمله بوده، من خودم از جاهای خیلی پایین‌تر از نوازی به این جایگاه رسیدم و خودم دستیار بودم. محمد نوازی قطعاً بازیکنی بزرگ، کاپیتان استقلال و بازیکن تیم ملی بوده است. کسی دنبال این نیست که او رنجیده شود. خبرنگار همین جمله را پرسید و گفت نوازی این حرف را زده، من هم آن جواب را دادم. اگر نوازی رنجیده‌خاطر شده من عذرخواهی می‌کنم، چون خانواده او خانواده همه فوتبالی‌ها است. نباید این جملات رد و بدل می‌شد، همان‌طور که بعد از جملاتم گفتم که خواهش می‌کنم این حرف‌ها پخش نشود. کاش این صحبت‌ها پخش نمی‌شد. ما تحت فشار بودیم. محمد عزیز است و بر کسی پوشیده نیست که در فوتبال چقدر زحمت کشیده است. قطعاً مربی بزرگی خواهد شد. همین که از دستیاری شروع کرده نشان می‌دهد در آینده نزدیک مربی بزرگی خواهد شد. انسان باید این شهامت را داشته باشد اگر کسی از دست او رنجید، معذرت خواهی کند. من هم دوباره از نوازی و جامعه فوتبال معذرت می‌خواهم.»
 
 
سرآسیایی: بازی با نفت مسجدسلیمان فینال است
مجتبی سرآسیایی سرمربی فجرسپاسی پیش از دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: «برای این بازی که تقریباً فینال‌ پایین جدول است، کاملاً آمادگی داریم. خیلی خوشحالیم که این بازی در ورزشگاه حافظیه و با استقبال تماشاگران شیرازی‌ برگزار خواهد شد. بازیکنان ما کاملاً توجیه هستند و آمادگی خوبی داریم.» او اضافه کرد: «هر تیمی که کمتر موقعیت به حریفش بدهد، قطعاً برنده است. این بازی کاملاً درگیرانه و فیزیکی خواهد بود. البته نفت شرایط بهتری در جدول دارد. برخلاف میل باطنی باید بگویم که متأسفانه عدم امنیت ما در جدول با پرچم اشتباه یک کمک‌داور و عدم تمرکز ما در بحث داوری به وجود آمده است. امیدوارم این اشتباهات در هفته‌های پایانی کمتر باشد تا حقی جابه‌جا نشود و همه چیز در زمین فوتبال تعیین شود. ان‌شاءالله ما هم بتوانیم با عزت و سربلندی از زمین بیرون بیاییم.» سرآسیایی در نهایت گفت: «من با شرایط موجود، مسئولیت فنی فجر را قبول کردم. همه بازیکنان ما شرایط را می‌دانند و باید بهترین اتفاق را برای تیم و مردم شیراز رقم بزنیم. با وجود اینکه بازیکنان باکیفیتی در اختیار ندارم اما قطعاً بازیکنان ما نمی‌گذارند خلأیی احساس شود.»
 
 
مهاجری: 90 دقیقه حیاتی مقابل فجر پیش‌روی ماست
محمدرضا مهاجری سرمربی نفت مسجدسلیمان قبل از بازی مقابل فجر سپاسی در شیراز گفت: «90 دقیقه بازی حیاتی در زمین داریم و نتیجه و سرنوشت دو تیم به این بازی گره خورده است. با آرامش بیشتری بازی می‌کنیم و حریف با فشار بیشتر. در فوتبال برد و باخت و صعود و سقوط وجود ندارد، اما این مسائل نباید گم شود و خوشحالم که چنین شرایطی را تجربه می‌کنم.» او ادامه داد: «شرایط نفت را در دو دیدار گذشته کمی بهبود بخشیدیم و جایگاه ما یک پله تکان خورد اما کارمان ادامه دارد و پنج هفته طاقت‌فرسا پیش‌رو داریم. بازی بسیار خوبی مقابل تراکتور ارائه کردیم؛ بویژه در نیمه اول که فرصت‌های خوبی داشتیم. شکل کار نشان می‌دهد می‌شود به آینده تیم امیدوار بود. در بازی با فجر هم، تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد، پیروز می‌شود. با احترام به سرآسیایی و فجر، امیدواریم پیروز شویم هرچند کاری دشوار است و نیاز به الزامات زیادی دارد.» مهاجری در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است اختلاف دو امتیازی با فجرسپاسی باعث شود نفتی‌ها بازی دفاعی از خود به نمایش بگذارند، افزود: «باید یک بازی منطقی ارائه کنیم. تیمی که خودش را در شرایط بازی متمرکز نشان بدهد و بدرستی حمله یا دفاع کند، پیروز این بازی می‌شود. در این مسابقه دفاع نمی‌کنیم و امیدوارم اتفاقات خوبی رخ بدهد.»
 

 


Page Generated in 0.0048 sec