printlogo


کد خبر: 246343تاریخ: 1401/2/19 00:00
مأموریت دشوار آجورلو و مجیدی در مسیر قهرمانی

جواد حسینی
 
موفقیت استقلال در جریان مسابقات لیگ بیست و یکم در شرایطی قانع‌کننده به نظر می‌آید که شاگردان فرهاد مجیدی در پایان مسابقات بتوانند جام قهرمانی را بالای سر ببرند در غیر این صورت با وجود ثبت رکوردهای پی در پی استقلال هیچ یک از این اتفاقات حائز اهمیت نیست و هواداران را به توقع دلخواه خود نمی‌رساند.
هواداران استقلال پس از سال‌ها ناکامی امسال به معنای واقعی کلمه پای تیم خود ایستادند و از تفکرات کادر فنی دفاع کردند تا ثمره این مقاومت و حمایت به قهرمانی منجر شود، حال اگر این اتفاق رخ ندهد بدون تردید آنها لطمه سنگینی خواهند خورد که جبران این خسارت براحتی امکانپذیر نیست.
از این‌رو باید کادر فنی استقلال چند نکته مهم را در نظر بگیرد که علی‌رغم حواشی موجود در فضای هواداری، آنها صرفاً وظیفه دارند پنج بازی باقیمانده خود را با موفقیت پشت سر بگذارند تا سرنوشت قهرمانی استقلال را به دست خود رقم زنند. از سویی دیگر فرهاد مجیدی و همکارانش در کادر فنی استقلال بایستی با مرور اشکالات موجود در حوزه فنی استقلال به‌دنبال از بین بردن نقاط ضعف استقلال باشند تا توقف‌های اخیر دوباره تکرار نشود.
 مطمئناً کوچکترین غفلت و بی‌توجهی به اشکالات موجود در سیستم فنی و مدیریتی می‌تواند اتفاقات ناخوشایندی را برای آبی‌ها به‌دنبال داشته باشد و سرنوشت باشگاه استقلال را در رسیدن به هدف نهایی تغییر دهد از این‌رو باید به‌شدت مراقبت کرد که اشتباهی رخ ندهد چون اولین اشتباه می‌تواند آخرین اشتباه باشد.
 و نکته مهم دیگر اینکه رقبای استقلال برای پایین کشیدن این تیم از کورس قهرمانی ممکن است به هر ترفندی روی بیاروند تا تمرکز استقلال به کلی از بین برود، اما هنر مدیریت و کادر فنی اینجا عیان می‌شود که آیا قابلیت لازم برای اداره فضا را دارد یا اینکه خیلی راحت اسیر بازی روانی رقبا می‌شود، طبیعتاً تیمی که بناست قهرمانی را به دست بیاورد بایستی برای این روزها استراتژی مشخصی از قبل طراحی کرده باشد تا تک‌های حریفان را با پاتک‌های آنی و بدون وقفه جواب دهد تا به آنچه مورد نظرش هست براحتی دسترسی پیدا کند.

Page Generated in 0.0184 sec