printlogo


کد خبر: 246338تاریخ: 1401/2/19 00:00
خبر

 باکا به کلمبیا برمی‌گردد
کارلوس باکا، مهاجم گرانادا در تابستان به کلمبیا بازخواهد گشت. قرارداد این بازیکن 35ساله در تابستان منقضی می‌شود و گرانادا با او تمدید نخواهد کرد. این مهاجم سابق میلان در سال‌های پایانی دوران بازی‌اش در کشورش حضور خواهد داشت.
 
یووه دی‌وینتر را می‌فروشد
یوونتوس آماده شنیدن پیشنهادهای رسیده برای کانی دی‌وینتر است. بوخوم و بایرلورکوزن این مدافع 19ساله را می‌خواهند. قرارداد او تا سال 2024 است. دی‌وینتر تنها دو بازی با پیراهن تیم اصلی یووه انجام داده و جایی در برنامه‌های این تیم ندارد.
 
تورس در راه تاتنهام
پائو تورس احتمالاً از ویارئال به تاتنهام خواهد پیوست. در قرارداد این بازیکن 25ساله با ویارئال، مبلغ فسخ قراردادش معادل 55 میلیون پوند ذکر شده است و تاتنهام حاضر نیست چنین مبلغی را بپردازد. اما ویارئال حاضر است این مدافع را با قیمت 45 میلیون پوند هم به فروش برساند، چرا که اوضاع مالی این باشگاه مساعد نیست. تاتنهام به این ترتیب مطمئن است که می‌تواند با ویارئال به توافق برسد.
 
تورام در لیست اینتر
خفرن تورام، ستاره نیس، در لیست خریدهای تابستانی اینتر قرار گرفته است. اینتر می‌خواهد این بازیکن 21ساله در فصل بعد ذخیره مارسلو بروزوویچ در میانه میدان باشد. کریستین آسلانی از امپولی و مورتن هیولماند از لچه هم در لیست اینتر حضور دارند.
 
 فولام خواهان لینگارد
فولام هم به‌دنبال جذب جسی لینگارد، بازیکن منچستر یونایتد است. وستهم و نیوکاسل این بازیکن 29ساله را می‌خواهند. قرارداد او در تابستان منقضی می‌شود. لینگارد می‌خواهد در لیگ برتر بماند و فولام که به لیگ برتر صعود کرده، به‌دنبال جذب او است.
 
گومز در لیورپول می‌ماند؟
جو گومز شاید قرارداد جدیدی با لیورپول امضا کند. قرارداد فعلی این بازیکن 24ساله در تابستان 2024 منقضی می‌شود و از او گاه و بیگاه در این فصل استفاده شده است. لیورپول می‌خواهد قرارداد گومز را در تابستان تمدید کند، اما ابتدا باید مشخص شود که موضع این بازیکن چیست.
 
تاتنهام به جذب جانستون نزدیک شد
تاتنهام به‌زودی سم جانستون، دروازه‌بان وست‌برومویچ را جذب خواهد کرد. جانستون عضو تیم ملی انگلیس است و قراردادش در پایان فصل منقضی می‌شود. منچستر یونایتد هم به‌دنبال او بود اما دیگر او را نمی‌خواهد. به این ترتیب مسیر او برای پیوستن به تاتنهام هموار است.
 
 ماتیچ به یوونتوس می‌رود
نمانیا ماتیچ، هافبک منچستر یونایتد تصمیم گرفته به یوونتوس برود. ماتیچ پنج سال در یونایتد بازی کرد و حالا پس از پایان قراردادش، سال‌های واپسین دوران بازی‌اش را در یووه خواهد گذراند.
 
آرسنال به‌دنبال تیلمان
آرسنال در آستانه جذب یوری تیلمان از لسترسیتی قرار دارد. البته این به شرطی است که این تیم به لیگ قهرمانان راه پیدا کند. در صورتی که آرسنال به لیگ قهرمانان نرسد، تیلمان شاید ترجیح دهد راهی رئال مادرید شود.
 
لستر به‌دنبال برمر
لستر، گلیسون برمر را برای تقویت خط دفاعی خود در نظر گرفته است. برمر در تورینو در این فصل سری آ خوش درخشیده و قیمت او حدود 40 میلیون پوند خواهد بود.
 
نظر فرناندینیو عوض نشده
فرناندینیو نظرش را تغییر نداده و در تابستان از منچسترسیتی خواهد رفت. این هافبک باتجربه برزیلی پیش‌تر این خبر را اعلام کرده بود ولی گفته شده که پپ گواردیولا خواهان ماندن او است. با این حال، فرناندینیو در تابستان می‌رود و ترجیح می‌دهد به برزیل برگردد. به این ترتیب، سیتی در تابستان یک هافبک دفاعی جدید جذب خواهد کرد.

 


Page Generated in 0.0051 sec