printlogo


کد خبر: 246331تاریخ: 1401/2/19 00:00
هاجسون هم نتوانست واتفورد را نجات دهد

واتفورد با قبول شکست یک بر صفر مقابل کریستال پالاس در سلهورست پارک در فاصله دو هفته به پایان لیگ برتر، به چمپیونشیپ سقوط کرد.
زنبور‌ها با قبول این شکست نتوانستند فاصله 12 امتیازی‌شان با تیم هفدهم جدول را کاهش دهند و این در حالی است که آنها تنها سه بازی دیگر دارند. وقتی پنالتی نیمه اول ویلفرید زاها باعث پیش افتادن پالاس شد، کار واتفوردی‌ها سخت‌ شد و هنگامی که حسن کامارا مدافع واتفورد اخراج شد مأموریت بازگشت غیرممکن شد. واتفورد نتوانست گل تساوی را به ثمر برساند و با تنها یک شوت به سمت دروازه حریف بازی را به پایان رساند. این تیم تنها 22 امتیاز از 35 بازی خود را  در لیگ برتر کسب کرده است و فقط نوریچ در این فصل رکوردی بدتر دارد.
واتفورد شروع خوبی در لیگ داشت و در یک مقطع تا رده چهاردهم جدول هم بالا آمد. با این حال مدیران باشگاه که معتقد بودند عملکرد تیم نشان‌دهنده روند منفی است، سرمربی تیم را برکنار کردند اگرچه انتصاب کلودیو رانیری، سرمربی سابق لستر و چلسی، با وجود پیروزی‌های اولیه بزرگ مقابل اورتون و منچستریونایتد، آنها را به هدف‌شان نرساند. به این ترتیب رانیری هم در ماه ژانویه اخراج و هاجسون جانشین او شد، اما او هم از زمان ورودش تنها در دو بازی لیگ برتر موفق به بردن شد و نتوانست نقش آن ناجی را ایفا کند که مالکان باشگاه تصورش را می‌کردند.

Page Generated in 0.0053 sec