printlogo


کد خبر: 246322تاریخ: 1401/2/19 00:00
بازتاب

ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.
 
 یکی از پیشکسوتان فوتبال از اینکه مازیار زارع خودش را شبیه سیروس قایقران می‌داند انتقاد کرده است. در حالی که چنین گفته‌ای از مازیار اصلاً مطرح نشده است، حتی مازیار معتقد است که سیروس قایقران علاوه بر فوتبال گیلان در ایران هم بی‌نظیر است. البته مازیار سرشناس است. تیم ملوان مدت‌ها در لیگ برتر بود و در زمان استیلی به لیگ یک سقوط کرد اما این بار مازیار در تلاش است که ملوان را به لیگ برتر بازگرداند.
کیوان از تهران
 
بازی پرسپولیس با پیکان درس بزرگی برای کادر فنی قرمزها بود. چون ثابت شد که با بازیکنان ضعیف‌تر از ترابی باز هم می‌توان پیروز شد؛ به شرط اینکه هر بازیکنی وظیفه خودش را بخوبی انجام دهد.
شعبانی از تهران
 
نمی‌دانم این چه معنی دارد بعد از گذشت بیست هفته از بازی گل‌گهر سیرجان با استقلال و رأی کمیته استیناف باز هم می‌خواهند دو امتیاز گل‌گهر را به این تیم برگردانند. واقعاً هاج و واج ماندم.
صالحی از رشت
 
طرفدار پرسپولیس هستم و با گفته سید جلال هم موافقم از اینکه گفته «جام قهرمانی را هفته آخر می‌دهند و نباید دنبال شانس یا این صحبت‌ها باشیم.»
پرویز پاکدل از تهران
 
 در برخی سایت‌های ورزشی منتشر شده که پاری‌سن‌ژرمن به دنبال جذب سرمربی سابق رئال مادرید است! آیا این خبر صحت دارد؟
رحیمی از قم
ایران‌ورزشی: خواننده گرامی! نوئل گرائه، در گفت‌و‌گو با فرانس فوتبال گفت زیدان با تیم‌ رئال‌مادرید کارهایی کرد که تصورش هم سخت است. در ذهن فرانسوی‌ها او شاید یک جانشین برای تیم ملی باشد اما این یک هدف نیست. تمام تلاش‌مان قرار دادن دشان در بهترین شرایط ممکن است اما اگر دیدیه راهش را از ما جدا کند قطعاً زیدان یک گزینه خواهد بود. تا حالا دیده‌اید بگویم زیدان جانشین دشان است؟ زیدان ممکن است هدایت پاری‌سن‌ژرمن را بر عهده گیرد.

 


Page Generated in 0.0049 sec