printlogo


کد خبر: 242572تاریخ: 1400/11/24 00:00
قحط‌ الرجال در رشته پرمدال و المپیکی
مدیرعامل استقلالی چرا باید کاندیدای سرپرستی وزنه‌برداری باشد؟

 از روز گذشته شایعه‌ای به گوش رسیده که تن و بدن جامعه وزنه‌برداری را به لرزه انداخته است؛ رفتن علی مرادی به کنار، انتخاب سرپرست پروژه جدیدی است که خیلی از اعضای جامعه وزنه‌برداری را نگران کرده است. ماجرا از این قرار است که اعلام رسمی بازنشستگی علی مرادی از سوی سازمان بازنشستگی یک پروسه 45 تا 60 روز کاری را می‌طلبد.  این در حالی است که ظاهراً از مرادی خواسته‌اند تا با استعفایش به روند تغییرات سرعت بدهد که مرادی زیر بار این اتفاق نرفته است.  حتی خبر رسیده که او را با حقوق معاون وزیری بازنشست می‌کنند که مرادی به این پیشنهاد هم  دست رد زده است. با همه این حرف‌ها بزودی مهلت قانونی به پایان خواهد رسید و علی مرادی باید جای خودش را به یک سرپرست بدهد.  سرپرستی که شایعه شده از خانواده وزنه‌برداری نیست. احمد سعادتمند که در یکی از تاریک‌ترین روزهای استقلال مدیرعامل این تیم پرطرفدار بود در حالی شایعه شده قرار است به فدراسیون وزنه‌برداری بیاید که اصلاً مشخص نیست چه سنخیتی می‌تواند با این رشته المپیکی داشته باشد.
به قول خیلی از اعضای خانواده وزنه‌برداری حتی شوخی مطرح شدن این نام برای سرپرستی هم زیبا نیست و توهین بزرگی است به همه نفراتی که سال‌ها در این رشته خاک خورده‌اند.
گزینه بعدی ایوب بهتاج است که شاید در پرونده‌اش فعالیت‌های مختلف و مرتبط با وزنه‌برداری دیده شود اما سوابق اجرایی او در شرایط فعلی شاید نتواند کمک بزرگی به وزنه‌برداری بکند. 
خانواده وزنه‌برداری این را قبول دارد که باید خون تازه با تفکراتی جدید به بدنه این رشته ورزشی تزریق شود تا تن خشکیده وزنه‌برداری بتواند پس از سال‌ها کمر صاف کند. 
بهداد سلیمی، سجاد انوشیروانی، کوروش باقری و خیلی‌های دیگر در این رشته هستند که می‌توانند آستین‌ها را بالا بزنند و این بار در عرصه مدیریتی برای رشته خودشان یا علی و یا ابوالفضل بگویند.
 

Page Generated in 0.0050 sec