printlogo


کد خبر: 242566تاریخ: 1400/11/24 00:00
پنجره باز است اما نتوانستیم بازیکنی بگیریم
گل محمدی: نساجی دوست دارد فوتبال بازی کند

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل از بازی با نساجی ضمن اشاره به اینکه تا جایی که توانستیم بعد از سوپرجام خود را از نظر روحی و روانی آماده این بازی کردیم، گفت: «بازی مهمی برای ما و نساجی است. همیشه در نیم‌فصل دوم دیدارها شبیه فینال می‌شود و این بازی جذابیت‌های خاص خودش را دارد. نساجی تیمی است که از نظر فیزیکی و روحی و روانی قدرتمند است.»
وی افزود: «بازی راحتی برای هر دو تیم نخواهد بود. با توجه به وضعیتی که وجود دارد، با تمام وجود می‌رویم که بازی خوبی انجام بدهیم و از نظر فنی و نتیجه عملکرد خوبی داشته باشیم و در نهایت شاهد بازی جذابی باشیم. گرفتن سه امتیاز هدف اصلی ما است و برای رسیدن به این هدف باید خیلی تلاش کنیم و خیلی تمرکز داشته باشیم و بیش از حد معمول در زمین بدویم و فضاها را پُر کنیم و از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم.»
سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت نقل و انتقالات تیمش و اینکه گفته می‌شود پنجره بسته است، گفت: «پنجره باز است اما به دلیل محدودیت‌های مالی که باشگاه داشت، نتوانستیم بازیکنی بگیریم و بعید می‌دانم تا آخر امشب (شنبه شب) که نقل و انتقالات به پایان می‌رسد، فعالیت خاصی در جذب بازیکن داشته باشیم. البته مهدی شیری از ما جدا شد و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. او زحمات زیادی برای تیم کشید و امیدوارم در کارش موفق باشد. احمد گوهری هم که قراردادش را فسخ کرد، دوست داشت به پرسپولیس بیاید. او یک پرسپولیسی واقعی است که جذبش کردیم و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.»
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه در این شرایط کرونایی نگرانی دارید یا نه، گفت: «نگران هستیم. دکتر تیم و آنالیزور تیم درگیر کرونا شدند. روزهای پراسترس و سختی است ولی سعی کرده‌ایم تا جایی که می‌توانیم محدودیت‌های بهداشتی زیادی اعمال و رعایت کنیم.»
گل‌محمدی در جواب اینکه شرایط مصدومیت آل‌کثیر به کجا رسید، گفت: «او بیشتر اختصاصی تمرین می‌کند و با تیم تمرین نکرده و هنوز به جوابی که می‌خواسته، نرسیده است.»
وی در مورد اینکه فردا (امروز) احتمالاً بارندگی است و شرایط زمین نامطلوب می‌شود، گفت: «فردا (امروز) هم بارندگی است؟ شرایط زمین برای هر دو تیم یکسان خواهد بود. نساجی تیمی است که دوست دارد فوتبال بازی کند. کیفیت زمین چمن ورزشگاه امام رضا(ع) قبلاً خوب بود. الان نمی‌دانم چه کیفیت و وضعیتی دارد. ما تلاش می‌کنیم که پیروز شویم.»

Page Generated in 0.0057 sec