printlogo


کد خبر: 242565تاریخ: 1400/11/24 00:00
مجیدی: هر بازیکنی بخواهد می‌تواند از استقلال برود
به خودم بابت شخصیت‌سازی استقلال تبریک می‌گویم

فرهاد مجیدی در واکنش به جدایی برخی بازیکنان این جملات را به زبان آورده است: «من یک چیز کلی در مورد اتفاقات نیم‌فصل می‌گویم. به‌عنوان سرمربی هر زمانی که مربی هر تیم از جمله استقلال باشم، اگر بازیکنی  به من بگوید می‌خواهم بروم، بدون فکر کردن با آن موافقت می‌کنم. بازیکن باید بداند در چه تیم بزرگی بازی می‌کند. امکان ندارد بازیکن بگوید من می‌خواهم بروم و من مخالفت کنم. تا روزی که در اینجا هستم هر بازیکنی که فکر رفتن دارد، بهتر است برود. چه فیکس باشد و چه ذخیره. با همه احترام برای جدا شده‌ها باید بگویم 2، 3 نفر در لیست خروجی‌ام نبودند. مثلا آقاسی گفت من شرایط روحی ندارم که در تهران بمانم. تنها بحثی که با باشگاه داشتم این بود اگر بازیکنی نمی‌خواهد بماند به‌صورت قطعی باید جدا شود ولی بقیه موارد به سیستم باشگاه ربط دارد.»
سرمربی استقلال در ادامه صحبت‌هایش به شروطی که برخی بازیکنان در قرارداد می‌گذارند نیز اشاره کرد: «چگونه بازیکن برای باشگاه شرط می‌گذارد؟ من ‌شأن باشگاه را حفظ می‌کنم. هر بازیکنی که می‌خواهد می‌تواند از استقلال برود. آنقدر استقلال بزرگ است که با جدایی چند نفر اتفاقی برایش رخ ندهد. بازیکنی که دلش با تیم نیست، می‌تواند برود. قاسمی‌نژاد در دفتر من صحبت کرد و گفت می‌خواهد برود و من هم موافقت کردم. بقیه مکانیزم جدا شدن وی را باشگاه تصمیم گرفته است. تا روزی که در این تیم هستم، اجازه نمی‌دهم کسی برای استقلال شرط بگذارد. همین جوانان مطمئن باشید آنقدر خوب خواهند بود که سال بعد همه تیم‌های دیگر دنبال آنها خواهند آمد.»
مجیدی در اظهاراتی متفاوت به تمجید از خودش و دیگر اعضای کادر‌فنی پرداخته است! خودستایی مجیدی قدری شگفت‌آور است: «به خودم و کادرم و مجموعه اجرایی باشگاه تبریک می‌گویم چون در این کار (شخصیت‌سازی به استقلال) موفق بودیم. فکر نمی‌کردم به این سرعت به این شرایط برسیم. یکی از مباحث همین شخصیت تیمی است. من تا روزی که در استقلال هستم، اجازه نمی‌دهم کسی یا بازیکنی در استقلال شرط بگذارد یا حرف بزند. شخصیت تیم من یعنی نباختن. چون تیمم گل نمی‌خورد، بیشتر خوشحال هستم که 5 گل بزند. امروز به بازیکنانم گفتم که شخصیت را به استقلال برگردانند. به بچه‌ها گفتم 14 بازی دیگر داریم و باید این روند را حفظ کنیم و کارمان را ادامه بدهیم.»

Page Generated in 0.0064 sec