printlogo


کد خبر: 242564تاریخ: 1400/11/24 00:00
طنزیم
تناردیه‌ها در مشهد

هومن جعفری

 وسط هاگیرواگیر نقل و انتقالات، خبر حمله قریب‌الوقوع روسیه به اوکراین را کجای دلمان بگذاریم؟ توصیه می‌کنیم فدراسیون مهلت نقل و انتقال را یک هفته تمدید کند تا شاید بتوانیم بازیکن اوکراینی با کیفیت را زیر قیمت بیاوریم ایران! دست‌کم از این خنزرپنزرهایی که پدیده برای خودش خریداری کرد که بهترند!
به سلامتی و مبارکی لیگ ما بعد از مدتی تعطیلات دوباره راه افتاد و در همین چند بازی نخست، چند تیم نشان دادند که چند مرده حلاجند! همین نتایجی که نفت مسجد سلیمان و پدیده قعرجدولی در هفته نخست رقابت‌ها کسب کردند، کافی است تا متوجه بشویم که وضع مدیریتی و فنی و مالی‌شان نسبت به قبل هیچ فرقی نکرده و این دو تیم اصلی‌ترین نامزدهای سقوط هستند! دمتان گرم که به قعر جدول گرما می‌بخشید!
در راستای تکمیل بند بالایی باید به این نکته اشاره کرد که تیم پدیده برای بازی امروز خود تنها دوازده بازیکن در اختیار دارد! دلیل؟ باز نشدن پنجره و حضور پیدا نکردن بازیکنان جدید! یعنی با این وضعی که مدیران باشگاه پدیده تیم خود را اداره می‌کنند، فکر می‌کنم اگر تناردیه‌ها مسئول بودند، وضع تیم بهتر می‌شد! دلتان برای تیم خودتان و شهرتان نمی‌سوزد؟ سقوط کردید ها!

Page Generated in 0.0058 sec