printlogo


کد خبر: 242562تاریخ: 1400/11/24 00:00
تارتار: می‌توانیم استقلال را به دردسر بیندازیم

ذوب‌آهن از سه بازی آخرش در لیگ برتر تنها یک امتیاز گرفته، با این حال تارتار امیدوار است که آنها امروز مقابل استقلال امتیاز بگیرند. استقلال در بازی رفت با درخشش یامگا به پیروزی دو بر صفر رسید و امیدوار است که با گرفتن سه امتیاز این بازی فاصله با تعقیب‌کنندگانش را حفظ کند. در طرف دیگر تارتار موقعیت متزلزلی دارد و شکست در این بازی ممکن است برایش گران تمام شود.
تارتار در نشست خبری گفت:‌ «بازی سنگینی داریم. بازی‌های لیگ امسال نزدیک هستند و تیم‌ها حتی مقابل مدعی‌ها می‌توانند برنده باشند. تیم ما بعد از تعطیلات توانست تمرین‌های خوبی برگزار کند. ما مصمم هستیم که حریف را به دردسر بیندازیم. استقلال امسال شرایط خوبی دارد و امیدوارم یک بازی زیبا ببینیم.»
او درباره نقل و انتقالات تیمش گفت: «ما سعی کردیم بازیکنانی را حفظ کنیم که دوست داشتند در تیم بمانند. طبق اولویت‌ها لیستی به باشگاه دادیم، ولی برخی اوقات نمی‌شود بازیکنی که دلخواه تیم است، جذب شود. من از باشگاه ذوب‌آهن برای جذب بازیکنان تشکر می‌کنم و فکر می‌کنم توانستیم ضعف‌های موجود را برطرف کنیم. سعی کردیم بازیکنانی را جذب کنیم که به تفکرات ما نزدیک هستند. فکر می‌کنم در نیم‌فصل دوم شرایط بهتری خواهیم داشت.» سرمربی ذوب‌آهن در واکنش به جدایی میلاد جهانی هم گفت: «بازیکنان دوست دارند جایی بروند که شرایط بهتری داشته باشند. من از میلاد جهانی و بازیکنان جدا شده ذوب‌آهن تشکر می‌کنم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.»

Page Generated in 0.0044 sec