printlogo


کد خبر: 242561تاریخ: 1400/11/24 00:00
نساجی با یازده بازی بدون شکست در انتظار پرسپولیس
مساوی‌های قائمشهر در مشهد تکرار می‌شود؟

آرمن ساروخانیان     
 
پرسپولیس بعد از شکست سوپرجام روزهای پرحاشیه‌ای داشت و برای بازگشت به شرایط عادی و ماندن در کورس قهرمانی لیگ نیاز به برد دارد، ولی آنها مقابل نساجی اصلاً کار آسانی ندارند. نساجی در یازده بازی اخیرش (9 بازی لیگ، دو بازی جام حذفی) بدون شکست بوده و فرم خوبی دارد. آخرین شکست نساجی هفته هفتم مقابل سپاهان بود (دو بر صفر) و بعد از آن در لیگ سه برد و 6 تساوی داشته. آنها در جام حذفی هم آرمان گهر و گل‌گهر سیرجان را حذف کردند و به یک‌چهارم نهایی رسیدند. نساجی پیش از تعطیلی لیگ در آخرین بازی‌اش بهتر از فجر میزبان بود، ولی تا آستانه شکست پیش رفت و با گل دقیقه 93 طاهرخانی به تساوی یک بر یک رسید.
ساکت الهامی فصل گذشته توانست نساجی را در لیگ برتر حفظ کند و امید زیادی داشت که در لیگ بیست و یکم نتایج بهتری بگیرد. بزرگترین مشکل نساجی آماده نشدن چمن ورزشگاه وطنی بود و شروع خوبی در لیگ نداشت، ولی نتایج این تیم به تدریج بهتر شد و با روند بی‌شکستی اخیر به رده نهم صعود کرده است. پایه‌های تیم الهامی روی سه بازیکن باتجربه است. حامد شیری در قلب دفاع سه نفره این تیم نقش لیدر را دارد. تصور می‌شد مسعود شجاعی به پایان خط رسیده، ولی بعد از انتقال به نساجی فرم خوبی دارد و با تجربه و هوش بالایش رابط خیلی خوبی بین خط میانی و خط حمله است. الهامی در یکی از مصاحبه‌های اخیرش درباره کاپیتان سابق تیم ملی گفت: «شجاعی فعلی حتی از زمانی که در تراکتور و تیم ملی بود، آماده‌تر است. او باید به تیم ملی دعوت شود. سن یک عدد است، رونالدو ۳۷، مسی ۳۵ و لواندوفسکی ۳۶ سال سن دارند.» سومین بازیکن کلیدی نساجی کریم اسلامی، مهاجم نوک آنهاست که با 4 گل زده بهترین گلزن این تیم است. او در بازی رفت هم دروازه پرسپولیس را باز کرد، هرچند آنها در پایان دو بر یک شکست خوردند.
نساجی در بازی‌های خانگی سه فصل قبل موفق شد پرسپولیس را در قائمشهر متوقف کند. هر سه بازی این دو تیم در لیگ‌های هجدهم، نوزدهم و بیستم در قائمشهر با تساوی یک بر یک به پایان رسید. نساجی پیش از شیوع کرونا روی حمایت تماشاگرانش حساب می‌کرد و چمن مصنوعی وطنی هم امتیاز دیگری برای میزبان بود. بازی امروز در مشهد برگزار می‌شود و هیچکدام از این دو فاکتور در خدمت نساجی نیست، ولی تیم فعلی روی چمن طبیعی هم فوتبال خوبی بازی می‌کند و می‌تواند شاگردان گل‌محمدی را به دردسر بیندازد.

Page Generated in 0.0057 sec