printlogo


کد خبر: 242560تاریخ: 1400/11/24 00:00
رشید مظاهری با اعتماد به نفس بازی کرد
نویدکیا: استعفایم صحت ندارد، کرونا داشتم

 سپاهان در شروع دوباره لیگ نفت مسجدسلیمان را 4 بر یک شکست داد. محرم نویدکیا درباره برد پرگل تیمش گفت: «بازی برای ما روند خوبی داشت و خیلی خوب شروع کردیم. به بازی مسلط بودیم و به همان نسبت نفت مسجدسلیمان سعی می‌کرد از ضد‌حملات و ضربات ایستگاهی‌اش استفاده کند. شرایط نفت بعد از ۱۰ نفره شدن دیگر خیلی خوب نبود و ما هم سعی کردیم از کناره‌ها و مرکز خیلی خوب استفاده کنیم. باید از بازیکنانم تشکر کنم که بازی با کیفیتی انجام دادند و پیروزی خوبی به دست آوردیم. به این پیروزی نیاز داشتیم و امیدواریم بیشتر به ما کمک کند.»
سرمربی سپاهان در این بازی از رشید مظاهری درون دروازه استفاده کرد و میلاد جهانی، دیگر خرید نیم‌فصل این تیم در نیمه دوم به زمین رفت. نویدکیا درباره آنها گفت: «زود است که بخواهیم درباره آنها صحبت کنیم. مظاهری نشان داد که با اعتماد به نفس درون دروازه کار می‌کند و این به ما کمک می‌کند. میلاد جهانی شرایط بدنی خوبی نداشت و فقط به خاطر اینکه حس خوبی از تیم بگیرد، سعی کردیم به او شانس بدهیم. برای ابتدای کار می‌خواستیم به او حس خوبی دهیم اما هفته‌های بعد بیشتر می‌شود درباره‌ آنها قضاوت کرد که تا چه اندازه می‌توانند به تیم کمک کنند اما خودم بسیار امیدوار هستم.»
نویدکیا درباره شایعه استعفایش که چندی پیش مطرح شده بود هم گفت: «نمی‌دانم این بحث از کجا شروع شد. نه نامه‌ای به باشگاه زدم و نه صحبتی در این رابطه کردم. قرار بود با هیأت مدیره جلساتی داشته باشیم و بحث‌مان را درباره نیم‌فصل اول ادامه دهیم. همین اتفاق هم افتاد اما همان روزی که این خبر منتشر شد، من در خانه بودم و تست کرونایم مثبت شد. ۲۴ ساعت حتی به تلفنم نگاه هم نکرده بودم و بعد به من گفتند چنین مسأله‌ای پیش آمده است. من با باشگاه و آقای ساکت صحبت کردم و به او هم گفتم چنین موضوعی نیست. من مشکلی بابت این موضوع ندارم و اگر نتوانم کار کنم، جدا می‌شوم اما در کل چنین موضوعی نبود.»

Page Generated in 0.0055 sec