printlogo


کد خبر: 242558تاریخ: 1400/11/24 00:00
خانه‌ای که از پای‌بست ویران است

سام ستارزاده
 
عمر ریاست شهاب‌الدین عزیزی خادم در ساختمان سئول، احتمالاً از زمانی که فدراسیون وقت برای اصلاح اساسنامه صرف‌ کرد، بیشتر نخواهد بود. ارتباط با خوبان عالم، فساد گسترده حقوقی و مالی، ورود VAR قلابی و حذف سرخآبی‌ها از لیگ قهرمانان که عزیزی خادم در تمامی این ماجراها کمابیش مقصر بوده؛ اما رئیس کنونی فدراسیون به هر حال میوه ساختاری بوده که مجمع و رؤسای سابق این نهاد اصلاح آن را با افتخار جشن گرفته‌اند.
عزیزی خادم گزینه مورد حمایت حیدر بهاروند، مهدی تاج و گروهی بود که سال‌ها ساختمان سئول را به دست گرفته و خزانه آن را سال به سال خالی‌تر کرده‌اند. اکثریت مجمع فدراسیون وی را به جادوگر فوتبال ایران، علی کریمی و سردار آجورلویی که رنگ آرامش را پس از سال‌ها به فضای مدیریتی استقلال بازگردانده، برگزیدند. پنجشنبه جاری، عزیزی خادم از ساختمان سئول اسباب‌کشی می‌کند. آیا این مجمع قرار است اصلح عزیزی خادم را جانشینش کند؟
عزیزی خادم از فدراسیون عزل می‌شود؛ اما هنوز کسی به جرم اهمال یا شراکت در حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا بازخواست یا حتی معرفی نشده. خوب یا بد، وی نامی است که تمام فسادهای یک سال اخیر فوتبال کشورمان باید به پایش نوشته می‌شد تا بسیاری دیگر در خانه‌ای که از پای‌بست ویران است با آرامش به حیاتشان ادامه دهند.
 

Page Generated in 0.0061 sec