printlogo


کد خبر: 242555تاریخ: 1400/11/24 00:00
نساجی – پرسپولیس
شروع زمستان سخت از مشهد

پرسپولیس از ساعت 17 امروز در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد مقابل نساجی قرار می‌گیرد. همین که بازی با نماینده استان مازندران در مشهد برگزار می‌شود به اندازه خودش عجیب هست اما این بازی ماجراهای دیگری هم دارد. دو تیم بعد از سه هفته دوری از لیگ برتر به این مسابقات برمی‌گردند با این تفاوت که پرسپولیس هفته قبل در سیرجان بازی سوپرجام را انجام داده و با اینکه در شرایط مسابقه قرار دارد اما تبعات باخت در آن مسابقه و حاشیه‌های دیگر به این پوئن مثبت‌شان می‌چربد و ظاهراً آرامش بیشتری بر اردوی نساجی حکمفرماست.
نساجی در نقل و انتقالات زمستانی علی آل‌کثیر و امیرحسین باقرپور را از دست داد و علیرضا منظمی و متین کریم‌زاده را در اختیار گرفت. آنها طی این سه هفته تعطیلی سه مسابقه دوستانه برگزار کرده‌اند تا از فرم مسابقه خارج نشوند. تیم ساکت الهامی در رده نهم و میانه جدول شرایط بدی ندارد. بازی رفت دو تیم هم بازی نزدیک و برابری بود که در نهایت پرسپولیس با کمترین اختلاف برنده شد اما این بازی شرایط متفاوتی دارد.
پرسپولیس از امروز و این بازی وارد زمستان سختش می‌شود. یک مقطع که شش بازی به فاصله 5 روز 5 روز در پیش دارد و چهار تا از آنها خارج از خانه است که همین دیدار با نساجی اولینش به حساب می‌آید. پرسپولیس در شرایطی پا به این مسابقه می‌گذارد که تا آخرین ساعات نقل و انتقالات فقط موفق به جذب یک دروازه‌بان شده و در عوض مهدی شیری را از دست داده بود تا شرایط جالبی نداشته باشد.
سرخ‌ها امروز جدا از اینکه آل‌کثیر را در اختیار ندارند از داشتن سیامک نعمتی، امید عالیشاه و مهدی ترابی هم محرومند و باید روی میلاد سرلک که تازه از مصدومیت برگشته ریسک کنند. همچنین یحیی در دفاع راست باید یک انتخاب ریسکی انجام دهد. در نهایت اینکه پرسپولیس باید از این بازی برنده بیرون بیاید تا همچنان در تعقیب استقلال صدر جدولی بماند و فاصله‌اش با سپاهان که شروعی طوفانی داشت را حفظ کند. تیم یحیی باید باخت سوپرجام را فراموش کرده و شروعی دوباره در لیگ داشته باشد اما با کمبودها و مشکلاتی که دارد شاید کار راحتی نباشد.

Page Generated in 0.0064 sec