printlogo


کد خبر: 242554تاریخ: 1400/11/24 00:00
خبر

جلسه فنی در تمرین
تمرین آخر پرسپولیس قبل از سفر به مشهد از ساعت ۱۳ و ۳۰ در زمین نفت تهرانسر آغاز شد و حدود یک ساعت طول کشید. قبل از شروع این تمرین سرخپوشان در جلسه فنی شرکت کردند و کادر فنی نکات لازم در خصوص این بازی را از روی تصاویر ویدیویی به بازیکنان منتقل کردند. تمرین با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز شد. آقا وسط در قالب سه گروه، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت. سیامک نعمتی و امید عالیشاه به‌دلیل مصدومیت و مهدی ترابی به‌دلیل ابتلا به بیماری کرونا، غایبان تمرین بودند.
 
پیوس میهمان پرسپولیس
فرشاد پیوس که گفته بود در این شرایط سخت می‌خواهد در تمرین پرسپولیس حاضر شود و به یحیی و شاگردانش دلگرمی بدهد خیلی زود به وعده‌اش عمل کرد و دیروز در تهرانسر حاضر شد. این پیشکسوت پرسپولیس و بهترین گلزن تاریخ باشگاه، امروز در محل تمرین سرخپوشان حضور یافت و با بازیکنان و کادر فنی دیدار و گفت‌و‌گو کرد. پیوس در جریان این دیدار از اعضای تیم به‌دلیل تلاش‌های آنها برای موفقیت تیم و خوشحالی هواداران تشکر نمود و برای بازی‌های پیش روی سرخپوشان آرزوی موفقیت کرد.
 
حقیقت کرونایی شد
پزشک تیم پرسپولیس هم به کرونا مبتلا شد و سرخپوشان ایران را در سفر به مشهد همراهی نکرد. دکتر علیرضا حقیقت با توجه به نتیجه تست‌هایی که انجام شد، مبتلا به کرونا شده و از اردوی تیم خارج شد.
 
 

Page Generated in 0.0056 sec