printlogo


کد خبر: 242549تاریخ: 1400/11/24 00:00
پنجعلی: پرسپولیس کم نمی‌آورد و باز هم مدعی اول قهرمانی است
بازیکنان فعلی پرسپولیس چیزی کمتر از بازیکنان مدعیان دیگر ندارند

امیرمحمد قراگزلو
 
با وجود عملکرد ضعیف رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات، محمد پنجعلی نگاه خوشبینانه‌ای به آینده این تیم و نتایج نیم فصل دوم سرخپوشان دارد. کاپیتان اسبق پرسپولیس معتقد است که در شرایط سخت، بازیکنان پرسپولیس با جدیت و احساس مسئولیت بیشتری می‌جنگند و تلاش می‌کنند: 
 
پرسپولیس بر خلاف بقیه مدعیان جز یک دروازه‌بان، بازیکن دیگری را به خدمت نگرفت. نظر شما چیست؟ 
به هر حال، شرایط سختی برای باشگاه وجود داشته و دارد. مسأله‌ای که موجب شد هر روز پنجره بسته و باز شود و چند بازیکنی هم که مدنظر کادرفنی بودند به دلایل مختلف نتوانستند به پرسپولیس بپیوندند که این مسأله خارج از پیش‌بینی بود.
در حالی که حضور رامین رضاییان هم در پست دفاع راست قطعی نشد، مهدی شیری هم به تیم دیگری رفت!
تا جایی که من می دانم کادرفنی و مدیریت تمام تلاش‌شان را انجام دادند تا رضاییان را جذب کنند و روی جذب این بازیکن هم حساب کرده بودند. در واقع آنها فکر نمی‌کردند که جذب رامین محقق نشود. به همین دلیل شیری را از لیست خود خارج کردند اما با همه مشکلاتی که وجود دارد من باز هم معتقدم پرسپولیس مدعی درجه اول قهرمانی خواهد بود.
چطور پرسپولیس را مدعی می‌دانید در حالی که سایر مدعیان برخلاف پرسپولیس لیست خود را تقویت کرده‌اند؟
 پرسپولیس در ابتدای فصل با مشکلاتی مواجه بود اما دیدید که هر چه از بازی‌ها گذشت، شرایط بهتر شد. کادرفنی هم به بهترین شکل ممکن، بازیکنان را هدایت کرده و خودشان را به یک‌قدمی صدر رساندند. به همین دلیل می گویم بازیکنان پرسپولیس در جنگ قهرمانی با سایر مدعیان، کم نمی‌آورند. آنها می‌دانند 50 میلیون هوادار، چشم‌شان به ساق پای بازیکنان و عملکرد آنها معطوف است. از این رو، بازیکنان با تلاش زیادی می‌جنگند تا موفقیت بیشتری را کسب کنند. بازیکنان فعلی پرسپولیس توانایی کمتری نسبت به بقیه تیم‌ها ندارند چون اگر این طور بود آنها نمی‌توانستند خودشان را به فاصله کمترین اختلاف ممکن با صدر برسانند.

Page Generated in 0.0048 sec