printlogo


کد خبر: 242548تاریخ: 1400/11/24 00:00
خرده گزارش

معمارزاده با پرسپولیس توافق نکرد
کارت بازی گوهری چگونه صادر شد؟
باشگاه پرسپولیس روز جمعه اعلام کرد پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز است و منعی برای ثبت قراردادهای جدیدش ندارد اما از دیروز صبح تلاش باشگاه برای اندک طلبکاران داخلی باقیمانده آغاز شد. ابتدا از میثاق معمارزاده دعوت کردند تا در باشگاه حاضر شده و درباره طلبش مذاکره کنند. معمارزاده صبح دیروز به باشگاه رفت و با عطایی معاون باشگاه و وکیل باشگاه صحبت کرد اما به توافق نرسید تا ماجرای پرونده او همچنان باز باشد. ظاهراً در این جلسه عطایی به معمارزاده پیشنهاد داده تا تفاهمنامه‌ای با باشگاه امضا کند و مطابق این تفاهمنامه طی یکی دو روز آینده نیمی از مبلغ طلبش به او پرداخت و نیم دیگر یکی دو روز بعد از آن داده شود اما معمارزاده این پیشنهاد را قبول نکرده و بدون امضای تفاهمنامه باشگاه را ترک کرد.
نفر بعدی از لیست طلبکاران پرسپولیس فرشاد احمدزاده بازیکن سابق این تیم و فعلی سپاهان بود. احمدزاده هم جزو بازیکنانی بود که علیه باشگاه پرسپولیس حکم داشت. او دیروز وکیل خود را به باشگاه فرستاد تا درباره طلبش مذاکره کند که او با باشگاه توافق کرد تا بخشی از طلبش را بگیرد و بقیه را ببخشد. باشگاه پرسپولیس خبر این توافق را اعلام کرد اما از جزئیات مبالغ چیزی نگفت.
در عین حال دیروز خبر آمد کارت بازی احمد گوهری تنها خرید باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی تا روز آخر باز بودن این پنجره صادر شده است. اتفاقی که با توجه به عدم توافق پرسپولیس با میثاق معمارزاده و احیاناً چند طلبکار داخلی دیگر عجیب به نظر می‌رسد. در عین حال گفته می‌شد نورشرق مسئول کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال با قاطعیت پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس را بسته اما با دخالت حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال، سرخ‌ها اجازه ثبت قراردادهایشان را گرفته‌اند.
با این وجود روز گذشته جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت در این باره توضیح داد: بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس و استقلال و نداشتن مجوز ثبت قرارداد تا این لحظه قطعی است اما ممکن است فدراسیون فوتبال تصمیم عاجلی درباره باشگاه‌های بدهکار بگیرد و با تضامینی پنجره‌ها را باز کند تا باشگاه‌ها امکان ثبت قرارداد بازیکنان جدید را داشته باشند.
با این حال در مورد معمارزاده و طلبش هنوز ابهاماتی وجود دارد و مشخص نیست چه ماجرایی انتظار پرسپولیس را می‌کشد. اقدام بعدی این بازیکن احتمالاً شکایت به ‌ای‌اف‌سی خواهد بود و باید دید تا کجا پیش خواهد رفت.
 
 
کادر فنی پرسپولیس ناامید از بازگشت عیسی
آل‌کثیر: سه هفته دیگر بازی می‌کنم!
آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی در حالی سپری شد که کادر فنی پرسپولیس تکلیف عیسی آل‌کثیر را مشخص نکرد. یحیی گل‌محمدی که تصمیمی داشت آل‌کثیر را از لیست خارج کند به خاطر اصرار این بازیکن مبنی بر اینکه رباط صلیبی‌اش پاره نیست دست نگه داشت. در عین حال از آنجایی که باشگاه نتوانست بازیکن جدیدی جذب کند نیازی نبود تا عیسی از لیست خارج شده و جا برای بازیکن جدید خالی شود پس وضعیت آل‌کثیر همچنان در ابهام باقی ماند.
آل‌کثیر و مربی بدنسازش در حالی اصرار دارند که رباط صلیبی زانوی او مشکلی ندارد و خبری از پارگی نیست که مربیان پرسپولیس یعنی یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری معتقدند وقتی نتیجه‌ ام‌آرآی نشان داده رباط صلیبی این بازیکن پاره است طب سنتی و آنچه در دزفول به عیسی گفته‌اند پایه و اساس علمی ندارد و نمی‌شود به آن استناد کرد. با این حال عیسی هر روز کفش ته صاف می‌پوشد و به محل تمرین پرسپولیس می‌رود و می‌دود تا شرایط بدنی‌اش را به حد ایده‌آل برساند و خودش به مربیان تیمش می‌گوید تا سه هفته دیگر می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند!
عیسی در جواب مربیان پرسپولیس می‌گوید پزشکان چون می‌خواهند پول بگیرند فقط روی جراحی تأکید می‌کنند در حالی که زانوی او نیاز به جراحی ندارد. در عین حال مربیان پرسپولیس به عیسی می‌گویند باید به جراحان دیگری مراجعه کند و اگر پزشکی روی عمل جراحی تأکید دارد می‌تواند سراغ جراح دیگری برود و نظر او را هم بگیرد اما گوش این بازیکن بدهکار نیست و تأکید دارد می‌تواند با همین زانو برگردد. در عین حال کادر فنی پرسپولیس اصرار دارند هر روزی که او از دست می‌دهد به ضرر خودش و پرسپولیس است و اگر زودتر جراحی می‌کرد الان جلو افتاده بود.
جالب اینکه این روزها با وجود حضور عیسی در تمرین پرسپولیس هیچ عکسی از او در رسانه باشگاه منتشر نمی‌شود و آن یک بار هم که تصویر عیسی در حین گرم کردن اولیه منتشر شد و بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت انگار از دست رسانه باشگاه در رفته بود! ظاهراً تا قطعی شدن شرایط این بازیکن و اینکه واقعاً بتواند در تمرین تیم حاضر باشد این وضعیت برای او ادامه خواهد داشت اما وقتی کادر فنی مخالف بازگشت او در این شرایط هستند مشخص نیست عیسی چه کار می‌خواهد کند.

 


Page Generated in 0.0051 sec