printlogo


کد خبر: 242547تاریخ: 1400/11/24 00:00
نقل و انتقالات

خرید جدید نساجی
 بازیکن پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن به جمع شاگردان ساکت الهامی اضافه شد. علیرضا منظمی مهاجم تیم امید و سابق ذوب‌آهن طی توافقی با ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران، در ادامه فصل بیست و یکم لیگ برتر نماینده شمال کشور را یاری خواهد کرد.
 
مذاکره کرار با تیم‌های عراقی
پایگاه موازین عراق از مذاکره کرار جاسم با دو باشگاه عراقی خبر داد. در این گزارش آمده که قرارداد کرار جاسم با باشگاه نفت مسجد سلیمان ایران فسخ شده و این بازیکن آماده بازگشت به لیگ فوتبال عراق است. کرار مذاکره با برخی از باشگاه‌های عراقی را آغاز کرده که در بین آنها نام النجف و نفت الوسط نیز دیده می‌شود. 
گفته می‌شود در روزهای آینده انتقال این بازیکن به یکی از دو تیم مورد نظر نهایی خواهد شد.
 
یک ذوبی دیگر در لیست مازاد
در چند روز گذشته با تصمیم‌ مهدی تارتار چند بازیکن از ذوب‌آهن جدا شدند که می‌توان به شهاب گردان، مرتضی خراسانی، میلاد جهانی و بابامحمدی اشاره کرد. 
تارتار روز گذشته و در فاصله یک روز مانده تا پایان نقل و انتقالات زمستانی نام امیرمحمد پناهی را هم در لیست مازاد قرار داد. 
این در حالی است که پناهی دو هفته پیش قصد جدایی داشت اما تارتار با جدایی وی مخالفت کرده بود. در آستانه بازی با استقلال نیز تست بازیکنان کرونایی ذوب‌آهن منفی شد. نفراتی مثل سجاد جعفری، رضا خالقی‌فر، سینا اسدبیگی، حسین ابراهیمی و حامد نورمحمدی به کرونا مبتلا شده بودند که تست آنها منفی شد و تارتار می‌تواند از این بازیکنان در دیدار فردا مقابل استقلال استفاده کند.
 
صدور کارت بازی خریدهای تراکتور
برخلاف شایعات مطرح شده درباره صادر نشدن کارت بازی خریدهای جدید تیم تراکتور میرمعصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه خیال هواداران تیمش را راحت می‌کند. 
او می‌گوید: «خوشبختانه با پرداخت مطالبات افرادی که با شکایت آنان پنجره تیم بسته شده بود، مشکل مرتفع شد و کارهای اداری ثبت قرارداد بازیکنان جدید و صدور کارت بازی آنان نیز انجام شده و مشکلی از این بابت نداریم. در حالی که برخی باشگاه‌ها ماه‌ها درگیر یک پرونده خارجی می‌شوند، اما باشگاه تراکتور با درک شرایط موجود و نگرانی هواداران، پیچیده‌ترین پرونده‌های خارجی و داخلی را در اسرع وقت حل و فصل کرد تا فرصت تقویت تیم از دست نرود.»
محمد آقاجانپور هم آخرین خرید تراکتور در روز گذشته بود که از گل‌گهر به این تیم آمد. 
 
 بازگشت عجیب پیروز قربانی به رایکا
پس از جلسات متعدد مدیران باشگاه رایکای بابل، در نهایت تصمیم بر این شد تا پیروز قربانی سرمربی سابق این تیم بار دیگر به بابل برگردد و سکان‌ هدایت رایکایی‌ها را برعهده بگیرد. قربانی از اواسط نیم‌فصل دوم فصل گذشته هدایت رایکا را قبول کرده بود اما با مدیران این باشگاه به مشکل خورد و بعد از مصاحبه‌های طوفانی علیه آنها از این باشگاه جدا شد ولی بعد از نتایج ضعیف علی لطیفی با این تیم مجدداً به این تیم بازگشت.
 

 


Page Generated in 0.0057 sec