printlogo


کد خبر: 242543تاریخ: 1400/11/24 00:00
پدیده مشهد یک – مس رفسنجان 4
سوغاتی شیرین از تیم ناامید

با شروع بازی خیلی زود مشخص شد پدیده قعرنشین برنامه‌ای برای بازی ندارد و در عوض مس با وجود بازی در بیرون از خانه حسابی باروحیه در زمین حاضر شده است. تلاش رفسنجانی‌ها برای رسیدن به دروازه حریف، خیلی طول نکشید و در حالی که چند موقعیت از دست آنها رفته بود، دقیقه 21 بازی پاس رو به جلو محسن آذرباد به گلزن مس یعنی گادوین منشا رسید و این بازیکن توپ را به دور از دست‌های دروازه‌بان پدیده به توپ رساند. این نتیجه هر چند مطلوب مسی‌ها نبود، اما این نتیجه تا پایان نیمه اول ادامه پیدا کرد. با شروع نیمه دوم بازی رفسنجانی‌ها دست‌بردار نبوده و از ضعف جدید پدیده استفاده کرده و در دقیقه 58 بازی توانستند گل دوم تیمشان را توسط مهدی حسینی به ثمر برسانند. پدیده با کمبود شدید بازیکن مواجه بود به طوری که نیمکت این تیم خالی بود و همین موضوع حسابی، حریف را جسورتر کرده بود تا در دقیقه 68 گل سوم هم توسط مجید نصیری به ثمر برسد. دقیقه 86 بازی، مشهدی‌ها توانستند با گل رحمان جعفری یکی از گل‌های خورده را جبران کنند، اما ثمری برای آنها نداشت و یک باخت دیگر به کارنامه پدیده اضافه شد.
پدیده:  میلاد فراهانی، محمد رضازاده، احسان حسینی، مجتبی بیژن، علی طاهران، مسعود کاظمین، معراج پورتقی، فردین رابط، امیرحسین نعمتی، محمدرضا فلاحیان و رحمان جعفری(60- ابوذر صفرزاده)
سرمربی: داوود سیدعباسی
مس رفسنجان: داود نوشی‌صوفیانی، مجید نصیری، فرشاد محمدی‌مهر، عقیل کعبی، حسن جعفری، سید مهدی حسینی، مهرداد رضایی، مهدی ترکمان، محسن آذرباد، فراز امامعلی و گادوین منشا
سرمربی: محمد ربیعی
 

Page Generated in 0.0047 sec