printlogo


کد خبر: 242541تاریخ: 1400/11/24 00:00
سپاهان 4 – نفت مسجد سلیمان یک
خط و نشان زردپوشان برای مدعیان

 
سپاهان اصفهان با توپ پر در بازی حاضر شده بود و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد حریف را در خانه خود خیلی زود تحت فشار گذاشت. حملات سپاهانی‌ها خیلی زود شروع شد و تلاش بازیکنانی مثل نورافکن، شهباززاده و... باعث شد دروازه نفت مسجد‌سلیمان تهدید و تحت فشار قرار بگیرد. همین موضوع باعث شد در دقیقه 8 بازی دروازه نفت باز شود. پاس نورافکن به درون محوطه جریمه نفت و حضور شهباززاده در آنجا، او را در موقعیت عالی گلزنی قرار داد که ضربه او با برخورد به مجدمی و اشتباه دروازه‌بان نفت تبدیل به گل اول سپاهان شد. هر چند سپاهانی‌ها دست‌بردار نبودند و همچنان دروازه نفت را تهدید می‌کردند، اما نیمه اول بازی با موقعیت‌های سپاهان و با همان تک گل دقیقه 8 به پایان رسید. با شروع نیمه دوم نفت به فکر جبران گل خورده بود، اما شاگردان محرم نویدکیا این اجازه را به آنها ندادند و در دقیقه 54، پاس شهباززاده از راست درون محوطه جریمه به مغانلو رسید و این بازیکن با ضربه‌ای محکم دروازه نفت را باز کرد تا تیمش 2 بر صفر پیش بیفتد. اما این پایان کار زردپوشان اصفهانی نبود. آنها به بازی خوبشان ادامه دادند و در دقیقه 66 پاس خوب نورافکن به محوطه جریمه نفت، با ضربه سر شهباززاده به گل سوم تبدیل شد. کار اصفهانی‌ها تمام نشده بود و در دقیقه 82 بازی، پاس خوب رفیعی به رضا میرزایی رسید و این بازیکن گل چهارم تیمش را به ثمر رساند تا حسابی شیرازه نفت از هم بپاشد. نتیجه 4 بر صفر، نتیجه ایده‌آلی برای اصفهانی‌ها بود اما شاگردان محمود فکری در دقایق پایانی توانستند توسط محمد مشایخ به تک گل تیمشان دست پیدا کنند. سپاهان با این نتیجه، در حقیقت خط و نشانی برای مدعیان کشید.
سپاهان: محمدرشید مظاهری، محمد ‌نژاد‌مهدی، عزت‌الله پورقاز، مسعود ریگی، فرشاد احمدزاده (74- میلاد جهانی)، سجاد شهباززاده، دانیال اسماعیلی‌فر (81- آریا یوسفی)، امید نور‌افکن، محمد کریمی (74- جلال علی‌محمدی)، شهریار مغانلو (65- رضا میرزایی) ، سروش رفیعی
سرمربی: محرم نویدکیا
نفت مسجد‌سلیمان: علی محسن‌زاده، مصطفی نائیج‌پور، مهران امیری، امیر روستایی، امین اسدی (70- عماد میرجوان)، میثم نقی‌زاده، محمد مهدی احمدی، محمد مشایخ، مسلم مجدمی، سینا خادم‌پور، هاتف نادری (45- علیرضا دغاغله)
سرمربی: محمود فکری
 

Page Generated in 0.0052 sec