printlogo


کد خبر: 242534تاریخ: 1400/11/24 00:00
مصاحبه وخبر

خطیبی: شرایط فولاد با نکونام تغییر کرد
رسول خطیبی سرمربی تیم آلومینیوم اراک درباره بازی تیمش مقابل فولاد می‌گوید: «به مجموعه فولاد بابت قهرمانی در سوپرجام تبریک می‌گویم. تیم فولاد در نقل و انتقالات نیم‌فصل بیشترین بازیکن را گرفته است. بازیکنان باکیفیتی هم جذب کرده و تغییراتی نسبت به نیم‌فصل اول داشته است. بازی با فولاد بازی اول نیم‌فصل دوم است و دوست داریم مانند نیم‌فصل اول شروع خوبی داشته باشیم. در نیم‌فصل دوم به مراتب بازی‌ها سخت‌تر است. ان‌شاءالله یک بازی خوب همراه با برد و امتیاز خوب به نمایش بگذاریم. سعی کردیم نقاط ضعف‌ خودمان را برطرف کنیم. نقاط قوت‌ فولاد را هم بررسی کردیم. از زمانی که نکونام آمده شرایط این تیم تغییر کرده و امیدوارم دست پر از اهواز خارج شویم.» او با اشاره به فعالیت باشگاهش در فصل نقل و انتقالات این‌طور می‌گوید: «ما هم در خط حمله مشکل داشتیم و چندین‌بار هم لیست دادیم، باشگاه هم زحمت کشید ولی باشگاه‌هایی که بازیکنان‌شان مدنظر ما بودند آنها را به ما ندادند. فقط یکی دو نفر را در خط حمله جذب کردیم، چون فقط در این پست نیاز به بازیکن داشتیم. این بازیکنان هم تازه به جمع ما اضافه شده‌اند و زود است در مورد شرایط بدنی و فنی آنها حرف بزنیم. امیدوارم آنها در طول فصل به ما کمک کنند.»
 
 
حسینی: تغییر مدیریت تأثیری روی پیکان ندارد
مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی تیمش مقابل هوادار می‌گوید: «فکر می‌کنم بعد از تعطیلات همه تیم‌ها کار سختی در پیش دارند. تمام تیم‌ها نمی‌خواهند موقعیت خود را در جدول از دست بدهند و به همین دلیل ادامه بازی‌ها نفسگیر خواهد شد. در شروع مجدد مسابقات همه تیم‌ها کار سختی دارند و خود بازی‌ها هم خیلی سخت است. امیدوارم امروز بازی خوب و جوانمردانه‌ای را شاهد باشیم و تیمی که بهتر بازی کند برنده شود و عوامل بیرونی در آن تأثیرگذار نباشند.» او با اشاره به تغییرات مدیریتی در پیکان این‌طور می‌گوید: «فعلاً که اثر خاصی روی ما نداشته است. پیکان تیم بی‌حاشیه‌ای است که معمولاً بعد از تغییر مدیریت هم راه خودش را رفته است و فکر نمی‌کنم تأثیر آنچنانی داشته باشد. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم، ان‌شاءالله مثل همیشه از حمایت مدیران‌مان برخوردار باشیم.»
 
 
حتی در صورت باخت به استقلال
احتمال برکناری تارتار زیاد نیست
استقلال امشب در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن اصفهان است و به نیت کسب یک پیروزی دیگر و باقی ماندن در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر وارد زمین خواهد شد. در آن طرف میدان ذوب‌آهنی‌ها اگرچه شرایط چندان مناسبی در جدول ندارند و اخباری پیرامون نارضایتی بعضی از مدیران باشگاه بابت نتایج کسب شده به گوش می‌رسد ولی احتمال برکناری مهدی تارتار حتی در صورت شکست خارج از خانه مقابل استقلال زیاد نیست. قاعدتاً سرمربی ذوب‌آهن در صورت باختن به استقلال مورد انتقاد قرار خواهد گرفت ولی مسأله اینجاست که در حال حاضر باشگاه اصفهانی حتی اگر عزم جدی برای برکناری تارتار پیدا کند، گزینه مناسبی جهت جانشینی او ندارد مگر اینکه ریسک کند و این تیم را در اختیار مهدی رجب‌زاده یا قاسم حدادی‌فر قرار دهد که البته احتمال انجام چنین کاری حداقل در شرایط عادی زیاد نیست.
چندی پیش مسئولان باشگاه ذوب‌آهن مدعی شدند مهدی تارتار می‌تواند بدون هیچ نگرانی و فشاری به کار خودش ادامه بدهد.
 

 


Page Generated in 0.0060 sec