printlogo


کد خبر: 242531تاریخ: 1400/11/24 00:00
مسعود رضاییان:
کاش عزیزی‌خادم استعفا کند

تصمیم هیأت رئیسه برای عزل عزیزی‌خادم از ریاست فدراسیون فوتبال، موضوعی است که خیلی از افراد در جامعه فوتبال را غافلگیر کرده است. چرا که تا پیش از این معمولاً شاهد چنین اقداماتی از سوی فدراسیون فوتبال نبوده‌ایم. مسعود رضاییان، کارشناس مسائل مدیریتی فوتبال ایران هم از همین دسته افراد است و در این رابطه می‌گوید: «اولین بار است که با چنین اتفاقی در فوتبال ایران مواجه می‌شویم. حتی تاکنون اعضای هیأت رئیسه نخواسته بودند رئیس فدراسیون را مجبور به انجام کاری کنند چه برسد که قصد عزل او را داشته باشند. تا حالا از این راهکار قانونی استفاده نشده بود و تا حدودی سورپرایز شدیم.»
او تأکید می‌کند: «برکناری عزیزی خادم فقط به دلیل نداشتن شفافیت نبوده است. ما چه زمانی شفافیت داشته‌ایم؟ همچنین هنوز زمان مجمع نرسیده که رئیس فدراسیون بخواهد گزارش کار بدهد. چیزی که مسلم است، از نوع آمدن‌ عزیزی خادم باید توقع این نوع رفتن‌ها را هم داشته باشیم. همان‌طور که نمی‌توان گفت با چه شاخصه‌هایی این فرد برگزیده شده، الان هم نمی‌توان گفت به چه دلایلی می‌خواهند برکنارش کنند.»
او با بیان اینکه کاش عزیزی خادم در صورت لزوم استعفا می‌کرد، می‌گوید: «در همه دنیا رسم است که کار به اینجا نکشد و آن فرد به این جمع‌بندی برسد که استعفا کند. با این کار هم حرمت‌ها حفظ شده و هم اصول قانونی رعایت شده است و افراد منتخب بعدی سکان را به دست می‌گرفتند. باید در این مجموعه همفکری انجام می‌شد و راهی که کمترین صدمه را به فوتبال ما می‌زد، انتخاب می‌کردند.»
 

Page Generated in 0.0054 sec