printlogo


کد خبر: 242530تاریخ: 1400/11/24 00:00
حسین فرکی:
هیأت رئیسه شهامتش را نشان داد

حسین فرکی، پیشکسوت فوتبال ایران درباره اتفاقات اخیر که در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال رخ داده است، می‌گوید: «این اقدام به دلیل اینکه در گذشته سابقه نداشته، برای همه تعجب‌آور است. اگر هم در گذشته چنین مسأله‌ای پیش می‌آمد، با لابی و اعمال نفوذ برطرف می‌شد. به نظر من هیأت رئیسه شهامت و شجاعتش را نشان داده و حتماً به یک جمع‌بندی رسیده‌اند که چنین نظری دارند. آنها بیشتر از ما که از بیرون نگاه می‌کنیم از مسائل اطلاع دارند.»
این تصمیم اما از نظر فرکی تأثیر بلندمدتی می‌تواند در فوتبال ایران داشته باشد:«این اقدام می‌تواند هشداری برای آیندگان فوتبال ما باشد و هر رئیس فدراسیون باید بداند که در چهارچوب کار کند و نمی‌تواند سلیقه‌اش را اعمال کند. تصمیماتی که هیأت رئیسه می‌گیرند از نظر قانونی قابل اجراست. درست است که به هر حال ما به جام جهانی صعود کردیم اما در چند دوره مختلف فدراسیون ما توانستیم به جام جهانی صعود کنیم. فدراسیون در صعود نقش دارد اما نقش اصلی را بازیکنان، کادرفنی و هواداران ایفا می‌کنند.»
او ادامه داد: «همه خوشحال شدیم که به جام جهانی رفتیم اما دلیل اصلی‌اش را نمی‌توان فدراسیون دانست چون ما در خیلی از بخش‌های دیگر فوتبال‌مان ایرادات جدی داریم. عملکرد هر کسی باید زیر ذره‌بین باشد و هر کسی از بازیکن تیم ملی تا رئیس فدراسیون ممکن است خطاهایی داشته باشند. باید به این مسأله پرداخته شود و فقط نوع این خطاها فرق دارد. عزیزی‌ خادم همه مسائل را می‌دانست که وارد فدراسیون شد.»
 

Page Generated in 0.0046 sec