printlogo


کد خبر: 242526تاریخ: 1400/11/24 00:00
بازتاب

ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.
 
از خوانندگان قدیمی روزنامه ایران ورزشی هستم. هر تغییر و تحولی که در حوزه مدیریت این روزنامه اتفاق افتاده من از آن مطلع بوده‌ام، امیدوارم این‌بار شاهد انتشار مطالب تحلیلی بیشتر و جذاب‌تری در این روزنامه باشیم.
فردین بروجردی از تهران
 
با تشکر از پرسنل روزنامه ایران ورزشی می‌خواستم بدانم آیا صالح حردانی، بازیکن جدید استقلال به بازی با ذوب‌آهن می‌رسد؟
سعیدی از اهواز
ایران ورزشی: هنوز مشخص نیست، اما طبق پیگیری‌های خبرنگاران ورزشی، مدیران باشگاه استقلال در نظر دارند تا با هماهنگی‌های انجام شده بتوانند تا امروز و قبل از بازی آبی‌ها مقابل ذوب‌آهن، کارت بازی این بازیکن را صادر کنند و باید دید بازیکن جدید استقلال می‌تواند اولین حضور خود را در میدان برای آبی‌ها تجربه کند یا خیر.
 
شایع شده است که ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفته تیمی که من ساخته و پرداخته بودم الان اسکوچیچ به نحوه احسن و با مهارت خاصی از آن نتیجه گرفته. متأسفانه بعضی از پیشکسوتان هم این روزها عنوان می‌کنند که پیروزی تیم ملی بر حریفان نتیجه آینده‌نگری کی‌روش بوده است. کمااینکه من کاملاً با این قضیه مخالفم و پیروزی‌های قاطعانه تیم ملی بر حریفان، نشانه عملکرد عالی اسکوچیچ است.
کیوان از تهران
 
یک کارشناس مسائل مدیریتی فوتبال ایران معتقد است که اگر عزیزی خادم از سمتش استعفا می‌داد، آسیب کمتری به فوتبال ایران وارد می‌شد. قضاوت در مورد این موضوع خیلی سخت است چون شاید با رفتن او فوتبال ایران بهتر شود و یا اینکه به احتمال زیاد با وجود او فوتبال کشور سقوط کند.
رحیمی از تهران
 

 


Page Generated in 0.0052 sec