printlogo


کد خبر: 242525تاریخ: 1400/11/24 00:00
خبر

اخراج فن مارویک رسمی شد
فدراسیون فوتبال امارات با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد فان مارویک، سرمربی هلندی خود را به‌صورت رسمی برکنار کرد. در بیانیه فدراسیون امارات آمده است: «با توصیه کمیته تیم ملی فوتبال تصمیم گرفته شده تا مارویک به همراه دستیارانش به‌دلیل کسب نتایج ضعیف برکنار شود.»
پیش از این نشریه «الخلیج» امارات از برکناری این مربی خبر داده بود اما به‌صورت رسمی این خبر اعلام نشده بود. امارات با هدایت مارویک در بازی رفت مقابل شاگردان اسکوچیچ با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد و در بازی برگشت در تهران هم با همین نتیجه تن به شکست داد.
دو رقیب اسکوچیچ یعنی نزار محروس، سرمربی سوریه و پتروویچ، سرمربی عراق هم قبل‌‌تر از سمت‌شان برکنار شده بودند. این سومین رقیب اسکوچیچ است که قربانی کسب نتایج ضعیف می‌شود.
 
 
کاپیتان الغرافه زیرتیغ جراحی
بحران استراماچونی برای بازی با فولاد
کاپیتان الغرافه قطر به‌دلیل مصدومیت بازی با فولاد در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد. تیم فوتبال فولاد یکی از دو نماینده کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2022 است که در گروه سوم با تیم‌های الغرافه قطر، شباب الاهلی دبی و آهال ترکمنستان رقیب شده است.
در این زمینه نشریه «الرایه» قطر خبر داد عثمان الیهری، کاپیتان الغرافه به‌دلیل پارگی رباط صلیبی زیر تیغ جراحی رفت و مسابقات فصل را از دست داد. الغرافه در این فصل زیر نظر استراماچونی، سرمربی اسبق استقلال، سعید عزت‌اللهی، هافبک ملی‌پوش کشورمان را در اختیار دارد.
مصدومیت شدید کاپیتان الغرافه ضربه بزرگی به تیم استراماچونی قبل از تقابل آنها با فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا 2022 به شمار می‌آید.
البته در این گروه شباب الاهلی دوبی نیز حضور دارد که مهدی قایدی و احمد نوراللهی، دو بازیکن ملی‌پوش کشورمان را در اختیار دارد و تقابل این دو بازیکن ایرانی با فولاد و تیم عزت‌اللهی جذاب خواهد شد.

Page Generated in 0.0048 sec