printlogo


کد خبر: 242523تاریخ: 1400/11/24 00:00
رزمی

ملکی سرمربی تیم ملی تکواندوی هند شد
حسن ملکی، سرمربی سابق تکواندوی ایران، هدایت هوگوپوشان هند را بر عهده گرفت. حسن ملکی سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی ایران، از هدایت هوگوپوشان تکواندوی هند تا پایان بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ خبر داد. گویا ملکی قصد استفاده از دیگر مربیان ایرانی را در کنار خود ندارد و ۲ مربی هندی او را در ترکیب فنی تیم همراهی می‌کنند. در صورت رضایت طرفین، این قرارداد پس از پایان بازی‌های آسیایی تمدید می‌شود. ملکی همچنین قرار است برای آموزش مربیان هندی، دوره‌های درجه ۲ و ۳ مربیگری را در این کشور برگزار کند.
 
درخشش تیم تکواندوی ایرانی در ترکیه
با پایان رقابت تکواندوکاران نوجوان در تورنمنت بین‌المللی ترکیه، نمایندگان باشگاه لوازم خانگی کن در این مسابقات موفق به کسب ۷ مدال طلا، ۴ نقره و ۵ برنز شدند.
نهمین دوره تورنمنت بین‌المللی ترکیه در رده سنی نوجوانان با حضور 350 تکواندوکار از 18 کشور طی روزهای 21 و 22 بهمن‌ماه در آنتالیا ترکیه برگزار شد.
باشگاه لوازم خانگی کن با 21 تکواندوکار در گروه دختران و 9 تکواندوکار در گروه پسران در این رویداد حضور پیدا کرده بود که موفق به کسب 16 مدال رنگارنگ از این رویداد بین‌المللی شد. هدایت این نفرات در گروه پسران برعهده حسین کریمی و در گروه دختران برعهده ریحانه فولادی، آسیه بهاری‌نیا و اختر کیانی بود. پرونده تورنمنت ترکیه امروز (یکشنبه 24 بهمن‌ماه) با برگزاری این رقابت‌ها در رده سنی بزرگسالان بسته می‌شود.
 
 
پورشیب در اسپانیا
سرگروه تیم ملی کاراته کشورمان برای برگزاری یک دوره آموزشی راهی اسپانیا شد. ذبیح‌الله پورشیب به دعوت «آنخل آرناس» سرمربی تیم ملی اسپانیا راهی این کشور شده تا در مدت یک هفته سیمنار آموزشی برای کاراته‌کاهای این کشور برگزار کند و با این کاراته‌کاها تمرین کند. آرناس نزدیک به ۵ ماه قبل طی گفت‌وگو با پورشیب از او دعوت کرده بود به‌عنوان سرگروه تیم ملی ایران و نفر اول رنکینگ جهانی و (Grand Winners) وزن ۸۴- کیلوگرم در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ برای برگزاری این دوره راهی این کشور شود. همایش آموزشی فوق در شهر «اویدو» برگزار می‌شود و بواسطه شرایط ویژه ناشی از ویروس کرونا، هر روز در دو نوبت و هر نوبت تعداد اندکی از کاراته‌کاها در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند. سرگروه تیم ملی کشورمان تا پایان هفته جاری در این همایش‌ها حضور دارد و سپس راهی امارات شده و در نخستین دوره رقابت‌های کاراته وان در سال ۲۰۲۲ در شهر فجیره به روی تاتامی می‌رود.
 
 
بلغارها، میزبان دو رویداد جهانی تکواندو
فدراسیون جهانی تاریخ دو رویداد قهرمانی جهان در رده‌های سنی پایه را به میزبانی بلغارستان اعلام کرد. بعد از لغو رویدادهای متعدد تکواندو به‌دلیل پاندمی کرونا در نقاط مختلف جهانی طی دو سال گذشته، فدراسیون جهانی تقویم اجرایی سال ۲۰۲۲ را منتشر کرد که طی آن بلغارستان و شهر صوفیه میزبان دو رویداد قهرمانی جهان در رده سنی نونهالان و نوجوانان خواهد بود. بر همین اساس بلغارها طی روزهای۶ تا ۹ مردادماه ۱۴۰۰ (۲۸ تا ۳۱ جولای) میزبان پنجمین دوره رقابت‌های نونهالان هستند. همچنین این کشور و شهر صوفیه از تاریخ ۱۱ تا ۱۶ مردادماه (۲ تا ۷ آگوست) میزبان سیزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نونهالان جهان خواهد بود.

 


Page Generated in 0.0058 sec