printlogo


کد خبر: 242518تاریخ: 1400/11/24 00:00
خبر

دخئا: منچستر یونایتد را طلسم کرده‌اند
داوید دخئا گفته که یک نفر منچستر یونایتد را طلسم کرده است و او درک نمی‌کند که چرا این باشگاه در سال‌های اخیر تا این حد مشکل داشته است.
یونایتد از سال 2017 تاکنون هیچ قهرمانی‌ای کسب نکرده و در سال‌های اخیر هم در لیگ برتر پایین‌تر از منچسترسیتی، لیورپول و چلسی بوده است. دخئا از سال 2011 در این باشگاه است و در دو سال پایانی حضور سر الکس فرگوسن در این تیم بازی کرده است. او می‌گوید: «به نظرم یک نفر باشگاه ما را نفرین کرده یا یک چنین چیزی. حقیقت این است که نمی‌دانم چه اتفاقی دارد می‌افتد. واقعاً نمی‌فهمم. مردم از من می‌پرسند که چه شده و ما با هم‌تیمی‌ها هم صحبت می‌کنیم و فقط می‌گوییم که نمی‌دانیم چه شده است. ما باید برای جام‌های بیشتری می‌جنگیدیم، برای قهرمانی‌های بزرگتری و نمی‌فهمم که چرا این تیم درست کار نمی‌کند.»
 
دی‌یونگ می‌خواهد در بارسلونا بماند
فرنکی دی‌یونگ قصد ندارد در تابستان از بارسلونا جدا شود. لیورپول و بایرن مونیخ، این بازیکن هلندی را می‌خواهند و گفته می‌شد که جایگاه او در نوکمپ متزلزل است. اما دی‌یونگ مصمم است که در بارسا موفق شود و در تابستان به پیشنهادهای رسیده توجه نخواهد کرد.
 
پوچتینو،  کین را در منچستریونایتد می‌خواهد
موریسیو پوچتینو در صورتی که مربی بعدی منچستر یونایتد باشد، تلاش خواهد کرد هری کین را به این تیم ببرد. خبرهای زیادی از بازگشت مربی فعلی پاری سن ژرمن به لیگ برتر و حضور او روی نیمکت یونایتد به گوش می‌رسد. در صورتی که این اتفاق برای فصل بعد بیفتد، اولویت اصلی او خرید کین خواهد بود. پوچتینو در تاتنهام مربی کین بوده است. در این میان، رالف رانگنیک، مربی یونایتد گفته که این باشگاه به‌دنبال یک مهاجم جوان در تابستان است. قرارداد ادینسون کاوانی به‌زودی منقضی می‌شود و اوضاع کریستیانو رونالدو 37ساله هم نامشخص است. رانگنیک گفته: «مشخص است. قرارداد ادینسون در تابستان به پایان می‌رسد و باشگاه بهترین مهاجم مرکزی ممکن را می‌خواهد. این کاملاً آشکار است و همه از آن خبر دارند.»
 
نیمار و راموس به بازی با رئال می‌رسند؟
نیمار و سرخیو راموس، ستارگان پاری سن ژرمن از لیست این تیم برای دیدار اخیر با رن خط خوردند. این در حالی است که پاریسی‌ها در این هفته به مصاف رئال مادرید در لیگ قهرمانان می‌روند. نیمار از نوامبر که مصدومیت رباط برایش پیش آمده دیگر بازی نکرده است و راموس هم آسیبی جزئی از ناحیه عضله ساق دارد. موریسیو پوچتینو، مربی تیم البته گفته که نیمار ممکن است مقابل رئال به میدان برود: «می‌بینیم که این اتفاق می‌افتد یا نه. همه بازیکنان بزرگ دوست دارند در دیدارهای بزرگ بازی کنند.»
 
بارسلونا، خوشحال از درخشش کوتینیو
فیلپیه کوتینیو در لیگ برتر دوباره خوش می‌درخشد و بارسلونا خوشحال است که اوضاع او عوض شده است. استیون جرارد، مربی استون ویلا بهترین عملکرد را از کوتینیو می‌گیرد. او در سه بازی برای این تیم دو گل زده و دو گل ساخته است. جرارد و کوتینیو در لیورپول همبازی بوده‌اند و رابطه‌ای عالی دارند.
بارسلونا امیدوار است که این بازیکن 29ساله در ادامه فصل هم همین‌طور باشد، چرا که در این صورت، آنها در پنجره نقل و انتقالات دست بالا را خواهند داشت. کوتینیو در بایرن‌مونیخ هم به‌صورت قرضی بازی کرد و در 39 مسابقه، 11 گل زد و 14 گل ساخت. اما بایرن حاضر نشد 120 میلیون یورو برای خرید او بپردازد.
جرارد پس از تساوی 3-3 استون ویلا برابر لیدز گفت: «امشب کوتینیو قدیمی و باکیفیت را دیدیم. او دارد به زمانی برمی‌گردد که همه از او صحبت می‌کردند. هر باری که او بازی می‌کند بهتر می‌شود. همکاری با او لذت‌بخش است.»
استون ویلا گزینه خرید کوتینیو با 40 میلیون یورو را دارد و اگر این اتفاق بیفتد، بارسا کاملاً راضی خواهد بود چرا که کوتینیو دستمزد بسیار بالایی در بارسا دارد. آنها همچنین نمی‌خواهند این بازیکن را در سال 2023 به‌صورت آزاد از دست بدهند، بویژه که او جایی در برنامه‌های ژاوی ندارد.
 

 


Page Generated in 0.0057 sec