printlogo


کد خبر: 242511تاریخ: 1400/11/24 00:00
همکاری مسی و امباپه PSG را نجات داد
دستگرمی نگران‌کننده برای پذیرایی از رئال مادرید

 دقایق و ثانیه‌ها یکی پس از دیگری داشتند سپری می‌شدند و فقط چند لحظه مانده بود تا یک نتیجه ناامیدکننده در کارنامه پاری‌سن‌ژرمن ثبت شود، آن هم در آستانه یک اتفاق مهم مثل میزبانی از رئال‌مادرید در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا. هفته بیست‌و‌چهارم لوشامپیونه جمعه شب در حالی آغاز شد که پاریسی‌ها در خانه به مصاف رن رفتند اما دیداری که قرار بود برای آنها حکم دستگرمی برای نبرد با رئال را داشته باشد خیلی بیشتر از آن چیزی که فکر می‌‌کردند آزارشان داد. در واقع آنها تا دقیقه 3+90 دو امتیاز از دست داده بودند تا اینکه کیلیان امباپه آب سردی بر پیکر میهمان سرسخت ریخت و دروازه‌اش را باز کرد. او دو بار قبل از زدن این گل به گلزنی نزدیک شده بود. یکی از آن موقعیت‌ها با پاسی از لیونل مسی با دور زدن دروازه‌بان حریف بود که به گل هم تبدیل شد اما آفساید میلیمتری آن را مردود کرد.
در نهایت اما مانند چندین و چند بار قبلی در رقابت‌های داخلی‌، PSG‌ توانست راهی برای کسب پیروزی ولو دیرهنگام پیدا کند و این پیروزی به شیوه‌ای آشنا رقم خورد چرا که بار دیگر این لیونل مسی و امباپه بودند که در متن حرکت منجر به گل قرار داشتند. مسی با یک حرکت پا به توپ، امباپه را تک و تنها در منتهی‌الیه سمت چپ محوطه جریمه حریف پیدا و صاحب توپ کرد و شوت زمینی مهاجم فرانسوی روی زمین خزید و در کنج دروازه قرار گرفت. همین یک گل هم کافی بود تا هجدهمین برد فصل پاریسی‌ها رقم بخورد و حاشیه امنیت آنها در صدر جدول به 16 امتیاز افزایش پیدا کند.
PSG برد اما اگر تیم مائوریسیو پوچتینو بخواهد سه‌شنبه شب هم در پارک دو پرنس به همین شیوه برابر رئال مادرید بازی کند، با سه گل اختلاف خواهد باخت. برد دیرهنگام شاید باعث شد که عدم هماهنگی میان خط میانی و حمله تیم که در اکثر دقایق بازی مشهود بود کمتر به آن پرداخته شود. در همین حال همکاری میان لیونل مسی و کیلیان امباپه هم از ابتدای بازی چنگی به دل نمی‌زد و هر دو نفر طوری بازی می‌کردند که انگار می‌خواهند انرژی‌شان را برای بازی برابر رئال مادرید ذخیره کنند.
 نگران‌کننده‌ترین بخش بازی اما از هم گسیختگی بازی پاریسی‌ها و فاصله زیاد میان بازیکنان این تیم بخصوص در هنگام حملات بود که با تعداد زیادی از بازیکنانش به یک سوم دفاعی حریف هجوم می‌برد و دفاعش آسیب‌پذیر به نظر می‌رسید. تیم پنجم لوشامپیونه نتوانست از این نقطه ضعف پاریسی‌ها بهره‌ای ببرد اما سه‌شنبه شب وینیسیوس جونیور و کریم بنزما خواهند توانست.
 

Page Generated in 0.0059 sec