printlogo


کد خبر: 242510تاریخ: 1400/11/24 00:00
سوژه

باز هم نقل مکان به زمین آرارات
خانه به دوشی استقلال تا کی ادامه دارد؟!
پس از اینکه تمرین روز جمعه استقلال در زمین تمرین انقلاب برگزار شد، آبی‌ها از وضعیت چمن این مجموعه ورزشی رضایت نداشته و به همین دلیل کادرفنی استقلال تصمیم گرفت محل برگزاری تمرینات خود را به مجموعه ورزشی آرارات برگرداند. آبی‌ها پیش از این و در ابتدای فصل طی توافقی که با مدیران زمین تمرین آرارات داشتند، تمرینات خود را در این مکان برگزار کردند تا مجموعه ورزشی انقلاب زیر کشت رفته و برای برگزاری تمرینات استقلال آماده شود. روز جمعه و پس از آماده‌سازی مجموعه ورزشی انقلاب، آبی‌ها تمرین خود را در این مکان برگزار کردند که وضعیت چمن آنجا تفاوت چندانی با زمین تمرین آرارات نداشت و به همین دلیل کادرفنی تصمیم به بازگشت دوباره به زمین تمرین قبلی خود گرفت. تمرین روز گذشته استقلال پیش از دیدار برابر ذوب‌آهن، در زمین تمرین آرارات برگزار شد. البته برای تیم پرطرفداری مثل استقلال اصلاً خوشایند نیست که هر روز این‌طور خانه به دوش باشد و یک زمین تمرین مناسب نداشته باشد! در همین راستا گفته می‌شود اگر زمین تمرین انقلاب آماده شود استقلالی‌ها در این مجموعه تمرین می‌کنند.
 
 
با وجود مخالفت فرهاد، آجورلو پای شاگردش ایستاده
منیعی جای فرزاد را می‌گیرد؟
 بدون شک فرزاد مجیدی مربی تیم استقلال جزو بی‌نظم‌ترین آبی‌پوشان فصل جاری بوده است. فرزاد فقط به لطف حمایت برادر بزرگترش تا حالا در بین کادرفنی استقلال دوام آورده است وگرنه اگر حمایت فرهاد نبود مدیران باشگاه استقلال پای بی‌نظمی‌های فرزاد نمی‌ایستادند! 
در طی فصل جاری آنقدر فرزاد مجیدی بی‌دلیل سر تمرین استقلال حاضر نشده که حتی برادرش با میل شخصی او را جریمه کرده است، اما به نظر می‌رسد کاسه صبر آجورلو لبریز شده و قرار نیست دیگر پای بی‌نظمی مربی این تیم بایستد و فکرهایی در سر دارد. آجورلو که نشان داده شاگردان قدیمی خود که در تیم پاس بازی می‌کردند را خیلی دوست دارد و یکی از آنها یعنی برهانی را رئیس آکادمی استقلال کرد، در نظر دارد شاگرد دیگر خود را این بار به کادرفنی استقلال تزریق کند. این‌طور که گفته می‌شود قرار است میثم منیعی جای فرزاد مجیدی را در کادرفنی بگیرد، البته تاکنون فرهاد با این تغییر مخالفت کرده است اما بعید نیست در نهایت آجورلو نظرش را تحمیل کرده و منیعی به کادرفنی استقلال بیاید. هر چند که در مورد منیعی باید این نکته را متذکر شد که او در گذشته نشان داده خیلی نمی‌تواند در مقابل ناملایمات صبور باشد و احتمال حضور او همراه با تنش در استقلال هست.
 
 
 
مجیدی نگران بیماری مجدد شاگردان
ما را به هتل‌های شلوغ نبرید
از وقتی بازیکنان استقلال دچار بیماری امیکرون شدند، کادر فنی این تیم با وسواس فوق‌العاده بیشتری رفتارهای آنها را زیر نظر دارد تا مبادا دوباره دچار چنین مشکلی نشوند. آنها بخوبی می‌دانند این وضعیت اگر در خلال برگزاری نیم‌فصل دوم پیش بیاید، مشکلاتی به مراتب بزرگ‌تر ایجاد خواهد کرد و حتی احتمال دارد شانس قهرمانی را از استقلال بگیرد بنابراین باید نهایت احتیاط را به خرج داد.
 یکی از مواردی که فرهاد مجیدی روی آن اصرار ویژه‌ای دارد و البته حرفش هم منطقی به نظر می‌رسد، محل برپایی اردوهای شبانه‌روزی بازیکنان استقلال پیش از برگزاری مسابقات است. مجیدی تأکید دارد با توجه به اوج گرفتن پیک ششم کرونا در کشور، استقلالی‌ها قبل از برگزاری مسابقات باید تا سر حد امکان در هتلی اقامت کنند که شلوغ نباشد و بویژه تیم‌های دیگر ورزشی نیز آنجا را برای اسکان انتخاب نکرده باشند چون هر چقدر رفت و آمد در لابی و رستوران هتل کمتر باشد، احتمال اینکه بازیکنان به امیکرون مبتلا شوند نیز پایین‌تر می‌آید و خطر کمتری آنها را تهدید می‌کند.
 
 
علی رضایی شانسی ندارد
لیگ برتر برای سیدحسین حسینی
جدایی رشید مظاهری از استقلال تا حد زیادی انتخاب دروازه‌بان را برای مجیدی آسان کرد. هرچند که سرمربی استقلال در طول نیم‌فصل فقط یک بار به اجبار از مظاهری استفاده کرد اما به هر حال حضور این دروازه‌بان چالش‌برانگیز بود. در عین حال نیز علی رضایی نمایش امیدوارکننده‌ای در استقلال داشته اما هر اندازه هم که این دروازه‌بان بدرخشد، اولویت سرمربی استقلال در بازی‌های لیگ برتر، سیدحسین حسینی است؛ دروازه‌بانی که تا امروز عملکرد مطلوبی در بازی‌ها داشته و توانسته دروازه استقلال را بخوبی حفظ کند. شاید این سؤال قبل از بازی با ذوب‌آهن ذهن هواداران استقلال را مشغول کرده باشد که دروازه‌بان تیم محبوب‌شان در بازی با ذوب‌آهن کیست که سرمربی استقلال پاسخ این سؤال را داده و بنا دارد دوباره از سیدحسین حسینی در این بازی بهره بگیرد. بنابراین رضایی که در بازی با پیکان عملکرد خوبی داشت و تیمش را نجات داد باید دوباره از روی نیمکت تماشاگر بازی تیمش باشد.
 
 
 5 میلیارد بابت رضایتنامه مهری؟
خواسته‌های غیر معقول استقلال از مشتریان!
 «سنگ بزرگ علامت نزدن است!» سنگ‌های بزرگی که استقلال پیش پای مشتریان بازیکنان خود می‌اندازد نشان می‌دهد که رغبتی برای فروش آنها ندارد. تیم تراکتور برای خرید سعید مهری (بازیکن استقلال) پا پیش گذاشته است اما استقلالی‌ها رقم رضایت این بازیکن را پنج میلیارد اعلام کرده‌اند، درست مثل زمانی که تیم هوادار قرار بود بابک مرادی را بخرد و باشگاه استقلال بابت رضایتنامه این بازیکن دو میلیارد از باشگاه هوادار خواسته بود! شاید اگر این دو بازیکن در استقلال بازی می‌کردند این مبلغ کمی به منطق نزدیک‌تر بود اما وقتی بازیکنی به میدان نرفته و نیمکت‌نشین بوده است با هیچ عقل و منطقی این مقدار مبلغ رضایتنامه جور در نمی‌آید! مهری چون در فصل جاری نتوانسته برای استقلال به میدان برود با غیبتش در تمرینات استقلال نشان داده تمایلی به ماندن در این تیم ندارد اما باشگاه استقلال هم مبلغی بابت رضایتنامه او می‌خواهد که هیچ باشگاهی قادر به پرداخت آن نیست. استقلال در نیم‌فصل بازیکنان زیادی را از دست داد و فقط توانست دو بازیکن خریداری کند و اگر سعید مهری هم بتواند از استقلال برود تعداد خروجی‌های استقلال بالاتر هم می‌رود! باید دید استقلال در مورد مهری مثل مرادی کوتاه می‌آید؟!
 

 


Page Generated in 0.0052 sec