printlogo


کد خبر: 242507تاریخ: 1400/11/24 00:00
قاسمی‌نژاد هشتمین بازیکنی که جدا شد
صدرنشین لیگ، صدرنشین اخراجی‌ها!

در یک هفته اخیر امین قاسمی‌نژاد بارها با مدیران باشگاه استقلال مذاکره کرد و حتی از فرهاد مجیدی نیز درخواست‌های مکرری داشت تا رضایتنامه‌اش برای حضور در دیگر تیم‌ها صادر شود. فرهاد مجیدی که ابتدا مخالف جدایی قاسمی‌نژاد بود اما سرانجام رأی به خروج این مهاجم از استقلال داد. تصمیمی که روشن نیست در نیم‌فصل دوم به سود استقلال تمام شود یا خیر؟!
به یاد می‌آوریم روزهایی که استقلال برای جذب امین قاسمی‌نژاد هیاهوی بسیاری در فضای نقل و انتقالاتی پیش‌فصل به راه انداخته بود. آن روزها باشگاه استقلال تلاش می‌کرد این بازیکن را مال خود کند و حتی گفته می‌شد باشگاه پرسپولیس نیز خواهان جذب این بازیکن است اما سرانجام قاسمی‌نژاد با استقلال قرارداد بست تا باشگاه‌نشین‌ها خود را برنده جنگ  نقل و انتقالاتی با باشگاه رقیب بدانند.
بعد از جذب قاسمی‌نژاد تحلیل‌های متعددی درباره اینکه آیا این بازیکن 35 ساله می‌تواند در استقلال به موفقیت برسد، بیان شد. برخی بر این باور بودند که مهاجم سابق باشگاه پدیده نمی‌تواند در استقلال مهره درخشانی شود و برخی هم آینده خوشی را برای او متصور بودند.
پاسخ این سؤال اما خیلی زود یافت شد. بی‌توجهی‌های مجیدی به این بازیکن و علاقه بیشترش به ژستد و یامگا و نیمکت‌نشینی‌های پی‌درپی نشان داد که سرمربی استقلال علاقه آنچنانی به بازی گرفتن از این بازیکن ندارد. هرچند که امین در بازی‌های اخیر تیمش تبدیل به بازیکنی اثر‌گذار شد و حتی گل هم زد، اما درنهایت او از استقلال رفت تا مشخص شود مجیدی نیز بی‌میل نبود این بازیکن بعد از نیم‌فصل حضور در استقلال راهی تیم دیگری شود. بدون شک اگر سرمربی استقلال با این جدایی مخالف بود هرگز اجازه نمی‌داد مسئولان باشگاه به سادگی از نام این بازیکن عبور کنند اما جدایی امین و پیوستن به باشگاهی که ممکن است با جذب قاسمی‌نژاد دوباره به تیمی مدعی تبدیل شود، نشان می‌دهد که این بازیکن اهمیت آنچنانی برای کادر فنی نداشته است.
به این ترتیب هشتمین خروجی استقلال نیز ثبت شد تا امین بعد از بابک مرادی، عارف آقاسی، آرش رضاوند، رشید مظاهری، متین کریم‌زاده، فردین رابط و محمد آزادی تازه‌ترین جدا شده باشگاه استقلال لقب بگیرد. مسئولان باشگاه استقلال اما مدعی‌اند در این جدایی ضرری متوجه باشگاه نشده و قاسمی‌نژاد تعهد داده برای ادامه این فصل مطالبه‌ای از باشگاه نداشته باشد. حال اینکه باید به این ماجرا نیز متوجه بود که قاسمی‌نژاد زمان پیوستن به استقلال حتی راضی شد از چک شخصی خودش هم خرج کند اما ظاهراً او آنقدر برای باشگاه استقلال بی‌اهمیت بود که به سادگی اجازه داده شد با باشگاه گل گهر سیرجان نیز قرارداد منعقد کند.
به هرحال رفتن قاسمی‌نژاد شاید تا حدی دست مجیدی را برای بازی دادن به آرمان رمضانی باز کند چون ظاهراً سرمربی استقلال علاقه خاصی به این بازیکن دارد.
 
قاسمی نژاد: بزودی برمی‌گردم!
امین قاسمی‌نژاد هم بعد از جدایی از استقلال حرف‌هایی به زبان آورد که شبیه بابک مرادی بود. قاسمی‌نژاد گفت: «با توجه به ترافیک خط حمله فرصت زیادی به من در نیم‌فصل نرسید. به همین دلیل گفت‌و‌گویی با آقای مجیدی داشتم تا برای حفظ آمادگی و شرایط فوتبالی‌ام اجازه جدایی به من داده شود. باید تشکر ویژه‌ای از ایشان و همچنین آقای آجورلو داشته باشم که فرصت دادند تا نیم‌فصل را به‌صورت قرضی راهی گل‌گهر سیرجان شوم.» قاسمی‌نژاد ادامه داد: «نیم‌فصل از استقلال جدا شدم و به‌صورت قرضی در گل‌گهر خواهم بود و در پایان فصل بار دیگر به این تیم بازخواهم گشت. بار دیگر از آقای مجیدی و آجورلو بابت مساعدت در مسیر این جدایی تشکر می‎کنم. در ابتدای فصل نیز گل‌گهر سیرجان به‌دنبال جذب من بود که قسمت نشد. اما اکنون امیدوارم در نیم‌فصلی که در گل‌گهر حضور خواهم داشت بتوانم شرایط خوبی را دنبال کنم.»
 

 


Page Generated in 0.0054 sec