printlogo


کد خبر: 242506تاریخ: 1400/11/24 00:00
خبر

خبر خوش به استقلالی‌ها
هفته آینده جیب مربیان را پر می‌کنیم
استقلال همچنان با مشکلات مالی دست به گریبان است و این مسأله‌ای نیست که مربوط به امروز و دیروز باشد. البته شرایط در قیاس با یکی دو فصل گذشته بهتر شده و بازیکنان به خاطر دریافتی بیشتر و البته جلوگیری از برهم خوردن آرامش تیم، تا امروز پیرامون دغدغه‌های مادی مصاحبه نکرده‌اند. اتفاقی که سال گذشته تقریباً هر ماه برای استقلال رخ می‌داد و گاهی اوقات حتی مربیان هم هم‌صدا با بازیکنان علیه مدیران وقت باشگاه موضع می‌گرفتند. این‌طور که از داخل مجموعه استقلال خبر می‌رسد، جدا از فراهم شدن شرایطی برای اینکه تا قبل از عید نوروز مجدداً به بازیکنان پرداختی صورت بگیرد، قرار شده در همین هفته یا حداکثر تا انتهای هفته آینده قسمتی از قرارداد مربیان هم به حساب آنها واریز شود. کادر فنی استقلال در دوره‌ فرهاد مجیدی اولویت پرداخت‌ها را برای بازیکنان گذاشته‌اند و معمولاً خودشان پس از شاگردان به پول می‌رسند. اتفاقاً همین مسأله یکی از دلایل محبوبیت سرمربی تیم در میان بازیکنان استقلال شده است.
 
 
فرصت طلایی برای محروم نشدن
مهلت 2ماهه از استراماچونی، آخرین شانس استقلال
دادگاه عالی ورزش قرار است روز ششم اسفند ماه رأی نهایی خود پیرامون شکایت آندره‌‌آ استراماچونی از استقلال را اعلام کند و متأسفانه احتمال دارد استقلالی‌ها این پرونده را ببازند. در واقع به نظر می‌رسد استقلال محکوم خواهد شد ولی رقم دقیقی که باید به سرمربی اسبق خود بدهد، هنوز مشخص نیست. مشکل بزرگ اینجاست که اگر رأی صادر شود، فیفا هم آن را لازم‌الاجرا می‌داند و قواعدی همچون بسته شدن پنجره نقل و انتقال است؛ کم‌کردن امتیاز، احتمال عدم صدور مجوز برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و... از جمله مواردی است که قطعاً در صورت عدم پرداخت مطالبات تعیین شده برای این مربی، به طور نوبتی در دستور کار قرار خواهد گرفت. در چنین شرایطی البته یک راهکار حقوقی برای گذر از بحران وجود دارد و استقلال می‌تواند سرمربی اسبق خود را راضی کند تا با دادگاه عالی ورزش مکاتبه کرده و به آنها اعلام کند مهلتی دو ماهه به باشگاه استقلال برای مذاکرات مجدد و امکان دسترسی به یک توافق دوجانبه بدون دخالت دادگاه وجود دارد. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، حداقل تا ششم اردیبهشت ماه هیچ حکمی صادر نخواهد شد و استقلالی‌ها شاید بتوانند مرد ایتالیایی را راضی‌ کنند. البته این اتفاق فقط در صورتی رخ می‌دهد که استراماچونی زیر بار مهلت دوماهه برود.
 
 
 حمایت هواداران از شهاب حسینی!
 حمایت هواداران استقلال از یک چهره مطرح سینمایی به فضای مجازی هم کشیده شد. شهاب حسینی بازیگر مطرح سینمای ایران که یکی از اعضای هیأت داوران چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر بود، علاقه بسیار زیادی به فوتبال دارد و حتی یک بار با عادل فردوسی‌پور هم در برنامه 90 مصاحبه مفصلی انجام داد. شهاب از جمله سینماگران استقلالی ماست و به همین خاطر هواداران آبی طی روزهای گذشته و بویژه هنگام برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره، قاطعانه از این بازیگر حمایت کردند و حتی برخی صفحات و کانال‌های استقلالی علیه سینماگرانی که نسبت به داوری شهاب حسینی کنایه زده بودند نیز موضع گرفتند!
علاوه بر شهاب حسینی، نوید محمدزاده هم از جمله بازیگران مطرح سینمای ایران است که فوتبال را به طور جدی دنبال می‌کند و رفاقت ویژه‌ای با وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال دارد.
 

 


Page Generated in 0.0058 sec