printlogo


کد خبر: 242494تاریخ: 1400/11/23 00:00
امروز عیسی به ‌ام‌آرآی نهایی تن می‌دهد؟
زانوی آل کثیر مشکل ندارد

مصاحبه
ناصر قراگزلو    
 
عیسی آل‌کثیر مهاجم دزفولی پرسپولیس چند روزی می‌شود که در تمرینات گروهی تیمش حاضر است. البته او هنوز در تمرین پرسپولیس پا به توپ نشده  اما در موقع گرم کردن و تمرینات سبک با سایر هم‌تیمی‌هایش کار را دنبال می‌کند.
مربی بدنساز تخصصی عیسی در رابطه با آخرین وضعیت این بازیکن و  در پاسخ  به اینکه آیا او به ام‌آرآی نهایی که گفته شده بود در روز 23 بهمن (امروز) تن خواهد داد یا شرایط او بهتر شده به ایران ورزشی می‌گوید:  بعد از اینکه مدتی با عیسی به شکل تخصصی کار کردم، این بازیکن وضعیت خوبی پیدا کرده و جدا از پا به توپ شدن در انجام سایر تمرینات مشکلی ندارد. در رابطه با انجام عکس ام‌آرآی هم عیسی هنوز تصمیمی نگرفته یا حداقل اینکه فعلاً در این رابطه توضیحی به او ارائه نداده است.
روزبه جوع عطا  در رابطه با شرایط فعلی عیسی ادامه می‌دهد: خدا را شکر  او  نسبت به قبل شرایطش خیلی بهتر شده اما هنوز کارهای میدانی و تخصصی‌اش آغاز نشده است. عیسی نیاز به تمرینات میدانی  دارد و پس از آن یکی دو هفته باید  وزنه بزند و یکسری تمرینات قدرتی را پشت سر بگذارد. مربی بدنساز عیسی تأکید می‌کند: آل‌کثیر هنوز پا به توپ نشده و برای این کار  کمی زود است چون رباط  صلیبی عیسی نیاز به تقویت دارد. خوشبختانه زانویش به اصطلاح لق نیست و در استارت‌ها و حرکاتی که نیاز به چرخش به سمت راست و چپ دارد، مشکلی ندارد و همه اینها نشان  می دهد که رباط عیسی فقط دچار کشیدگی شده و مشکلی به لحاظ پارگی ندارد. عیسی دو هفته تمرین قدرتی انجام می‌دهد و پس از آن برای تمرین گروهی و سایر مسائل آماده خواهد شد و به نوعی اگر همه این موارد به شکل خوبی انجام شود، این بازیکن در اختیار کادر فنی قرار می‌گیرد تا در رابطه با استفاده از او توسط کادر فنی تصمیم‌گیری شود. در حال حاضر جدا از عیسی،  حامد پاکدل و مهدی عبدی در اختیار کادر فنی قرار دارند که به نظر می‌رسد در صورت  جذب یک مهاجم جدید و همچنین آمادگی بدنی و فنی بازیکنان فعلی، اوضاع پرسپولیس در خط حمله بهبود نسبی پیدا کند.

Page Generated in 0.0050 sec