printlogo


کد خبر: 242485تاریخ: 1400/11/23 00:00
پنجره خانه همسایه‌ها مشرف به زمین نفت
امنیت تمرین پرسپولیس در تهرانسر به خطر افتاد!

پرسپولیس از بعد از بازی با فولاد به ورزشگاه نفت تهرانسر رفته و بعد از دو ماه اعتراض و مصاحبه‌های مربیانش حالا زمین تمرین دیگری دارد. زمینی که حداقل 15 کیلومتر نزدیکتر از ورزشگاه شهید کاظمی به مرکز شهر است و رفت و آمد به آن آسان‌تر به نظر می‌رسد.
زمین چمن ورزشگاه نفت هم نه اینکه ایده‌آل باشد اما شرایط بدی هم ندارد و رضایت نسبی اعضای تیم را به‌دنبال داشته است. ورزشگاه نفت تهرانسر قدیمی است و امکانات فوق‌العاده‌ای ندارد اما ظاهراً مدتی بلااستفاده بوده است. البته در مدتی که علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران بود، به این ورزشگاه رسیدگی شد و امکاناتی را به آن افزودند مثل وان یخ برای ریکاوری و... در واقع این ورزشگاه شرایط فوق‌العاده‌ای ندارد اما در این مقطع که همه تیم‌های شهرستانی زمین‌های خوب تهران را گرفته‌اند، انتخاب بدی هم نیست.
این ورزشگاه رختکن جداگانه برای مربیان، اتاق تدارکات و... دارد و شرایط رختکنش هم بد نیست اما بدی ماجرا اینجاست که کاملاً در محاصره آپارتمان‌های اطراف است. در این دو، سه روز که پرسپولیس آنجا تمرین کرده، جدا از اینکه عده‌ای مقابل ورودی ورزشگاه می‌ایستند تا با بازیکنان و مربیان عکس یادگاری بگیرند، در مدت برگزاری تمرین چندین نفر سرشان را از پنجره‌ها بیرون آورده و مشغول تماشای تمرین هستند. در واقع همسایه‌های ورزشگاه نفت تهرانسر کاملاً در جریان تمرین پرسپولیس هستند و می‌شود آخرین اخبار مربوط به تمرین، شرایط تاکتیکی و مصدومان را از آنها گرفت.
این اتفاق در حالی می‌افتد که تمرین پرسپولیس به خاطر شرایط کرونایی مدت‌هاست بدون حضور تماشاگران و اصحاب رسانه برگزار می‌شود و تنها منبع اخبار تمرین، رسانه رسمی باشگاه بوده که حالا همسایه‌های ورزشگاه نفت تهرانسر هم به آن اضافه شده‌اند و از این به بعد هیچ چیزی در تیم یحیی مخفی نخواهد ماند.
 

Page Generated in 0.0048 sec