printlogo


کد خبر: 242484تاریخ: 1400/11/23 00:00
خبر

سرلک و پهلوان برگشتند
با اینکه پیش‌بینی می‌شد مصدومیت همسترینگ میلاد سرلک در تیم ملی او را از دو بازی دیگر پرسپولیس هم دور نگه دارد اما این بازیکن بعد از اینکه سوپرجام را از دست داد از دیروز به تمرین گروهی برگشت و احتمالاً در لیست بازی با نساجی هم قرار خواهد گرفت. دیروز احسان پهلوان هم به تمرین گروهی برگشت تا مشخص شود تست او منفی شده و برای بازی با نساجی مشکلی ندارد. در عین حال در تمرین دیروز مهدی ترابی همچنان غایب بود و غیبتش مقابل نساجی قطعی شد.
 
 
عالیشاه سه هفته نیست 
امید عالیشاه که در بازی با سپاهان مصدوم شده بود بعد از 40 روز در مسابقه سوپرجام و در شرایطی که یحیی به او نیاز داشت در نیمه دوم به زمین رفت اما ظاهراً از همان ناحیه دوباره مصدوم شده و طی دو روز گذشته زیر نظر کادر پزشکی مداوا می‌شود. گفته می‌شود دوری عالیشاه از میدان طولانی خواهد بود. ظاهراً این بازیکن بعد از بازگشت به تهران ‌ام‌آرآی داده و از همان ناحیه عضله چهار سر ران مصدوم شده است. با این حساب او علاوه بر بازی نساجی دیدار مقابل آلومینیوم اراک و گل‌گهر را هم از دست خواهد داد.
 
 
آغاز سفر به مشهد 
تمرین آخر پرسپولیس قبل از بازی با نساجی امروز ظهر در ورزشگاه نفت تهرانسر برگزار خواهد شد. بعد از آن بازیکنان مستقیماً به طرف فرودگاه مهرآباد خواهند رفت که اتفاقاً فاصله کمی تا محل تمرین‌شان دارد. پرسپولیس باز هم با یک پرواز چارتر به مشهد خواهد رفت و در ورزشگاه امام رضا(ع) مقابل نساجی به میدان می‌رود.
 
 
جودکی و عمری مدرک دادند
روز پنجشنبه محمد عمری و رضا جودکی دو بازیکن جوان پرسپولیس در ساختمان این باشگاه حاضر شدند و مدارک خود را برای حضور در تیم بزرگسالان تحویل باشگاه دادند. قرار است بزودی قرارداد این دو بازیکن با تیم بزرگسالان پرسپولیس ثبت شود.

Page Generated in 0.0049 sec