printlogo


کد خبر: 242481تاریخ: 1400/11/23 00:00
اخبار شیرین درویش روی هوا
بمب رضاییان و مهاجم برزیلی خنثی شد

روز پنجشنبه اخباری به گوش رسید تا هواداران پرسپولیس نسبت به وضعیت این تیم و سر و سامان گرفتنش امیدوار شوند. پنجشنبه با پرداخت قسط اول بدهی بیرانوند و باشگاه پدیده پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز شد و خبرنگاران مقابل باشگاه حاضر شدند تا ببینند چه کسی داخل باشگاه می‌شود و چه خبری بیرون می‌آید.
خبرها در مورد رامین رضاییان خیلی داغ شد و گفتند این بازیکن با گرفتن فسخ قراردادش با الدحیل در دو قدمی بازگشت به پرسپولیس قرار دارد و همان شب (پنجشنبه شب) به تهران خواهد آمد. در باشگاه پرسپولیس هم تکاپو برای بازگشت رامین زیاد شد و حتی عکس‌های این بازیکن با پیراهن پرسپولیس را در آوردند تا دوباره پوسترهای نقل و انتقالاتی‌اش را تهیه کنند.
در عین حال اخبار دیگری هم از باشگاه پرسپولیس بیرون آمد و گفته شد باشگاه با یک مهاجم برزیلی به توافق دست یافته است. مهاجمی که هیچ نام و نشانی از آن بیرون نیامد اما گمانه‌زنی‌هایی در مورد نام و نشانش صورت گرفت. گفته می‌شود این بازیکن 23 ساله در همان باشگاه دانمارکی سعید عزت اللهی، وایله بازی می‌کند و همنام همان بازیکنی است که درویش گفته بود مبلغ رضایتنامه‌اش 5 میلیون دلار است!
همچنین اخبار روز پنجشنبه داغ‌تر هم شد وقتی خبر آمد یک بازیکن خارجی تا مقابل باشگاه آمده اما وقتی ازدحام خبرنگاران را دیده از محل رفته است. همان روز رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت تا آخر شب اخبار خوشی را به هواداران خواهد داد اما پنجشنبه تمام شد و خبری از خریدهای جدید پرسپولیس بیرون نیامد.
دیروز اما اخبار سمت و سوی دیگری پیدا کرد و گفته شد ماجرای پیوستن رامین رضاییان به پرسپولیس کلا منتفی شده است. در خبر‌ها آمده بود جلسات دو روز اخیر رامین و مدیر برنامه‌هایش برای گرفتن فسخ قرارداد از باشگاه الدحیل به نتیجه نرسیده است و این انتقال منتفی است. اتفاقی که به خاطر رقم بالای رضایتنامه رضاییان و اینکه پرسپولیس یا خود رامین قدرت پرداخت آن را ندارد، قابل پیش‌بینی بود.
در مورد علت منتفی شدن حضور رضاییان در پرسپولیس هم اخبار متفاوتی به گوش می‌رسد. یک منبع موثق  ضمن تأیید منتفی شدن این انتقال اعلام کرد عدم توافق دو باشگاه الدحیل و السیلیه باعث این ماجرا شد اما دیروز یک فرد نزدیک به رامین با تأیید منتفی شدن این انتقال اعلام کرد رامین به خاطر عدم دریافت مطالباتش از باشگاه قطری فسخ نکرده چرا که قرار بود نیم فصل برای پرسپولیس مجانی بازی کند و اینطوری ضرر می‌کرد.
همچنین دیروز در خبرها آمد طبق توافقات ابتدایی با پرسپولیس قرار بود مهاجم برزیلی بامداد امروز به تهران آمده و بلافاصله پس از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس، همراه با شاگردان یحیی گل‌محمدی برای بازی با نساجی به مشهد برود اما ظاهراً باشگاه بازیکن برزیلی در اقدامی ناگهانی، برخلاف توافقات ابتدایی رقم مدنظر خود برای این انتقال را افزایش داد تا پروسه حضور این بازیکن هم در پرسپولیس عملی نشود.
دیروز در خبرها آمده بود پرسپولیس با یک هافبک نفوذی هم به توافق دست یافته اما از جزئیات توافق با این بازیکن هم چیزی بیرون نیامد تا اخبار خوش درویش و باشگاه پرسپولیس در مورد خریدهای جدید فعلاً روی هوا باشد.
این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که امشب ساعت 12 پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی لیگ برتر بسته خواهد شد و درویش باید در همین زمان کوتاه حداقل خواسته‌های یحیی را برآورده کند وگرنه شرایط سختی در انتظارش خواهد بود. در عین حال بحث بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی به خاطر شکایت بازیکنان قدیمی داخلی هم جدی است و پرسپولیس باید با خاطر جمع شدن در این خصوص اقدام به ثبت خریدهای جدیدش کند. در عین حال اگر خبری از مهاجم و هافبک جدید نشد پرسپولیس حداقل باید بتواند قرارداد احمد گوهری گلر جدید خود را ثبت کند که باید دید در این یک مورد موفق خواهد شد یا خیر.

Page Generated in 0.0050 sec