printlogo


کد خبر: 242478تاریخ: 1400/11/23 00:00
خبر

تلاش اپه برای ارتقا
سرمربی تیم ملی شمشیربازی اپه معتقد است تیم ایران نیازمند حضور در چند تورنمنت معتبر است تا بتواند رنکینگ خود را برای حضور در قهرمانی آسیا افزایش دهد.
شمشیربازی اپه ایران در صورتی می‌تواند به حضور در بازی‌های آسیایی امیدوار باشد که بتواند در مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه مناسبی بگیرد. بنابراین قهرمانی آسیا برای این تیم اهمیت زیادی دارد.
مهدی رحیم‌زاد فرجی درباره شانس تیم اپه برای افزایش رنکینگ گفت: «مسابقات که هست اما حضور ما بستگی به وضعیت مالی فدراسیون و شرایط دیگر دارد. باید در مسابقات شرکت کنیم در غیر این صورت امتیاز‌هایی که برای قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی نیاز داریم را عملاً از دست می‌دهیم.»
او ادامه داد: «ما در حال حاضر در رنکینگ آسیا سیزدهم هستیم. باید سه تا چهار رده رنکینگ خود را افزایش دهیم تا در قهرمانی آسیا با تیم‌های مناسب‌تری بازی کنیم و لازمه آن حضور در مسابقات و بهبود رنکینگ است. در حال صحبت با رئیس فدراسیون در مورد حضور در مسابقات هستم و امیدوارم بهترین اتفاق برای اپه بیفتد.»
 
 
بی‌توجهی آشکار به پروتکل‌ها
ادامه حضور غیرقانونی تماشاگران در والیبال
 هفته ماقبل پایانی لیگ برتر والیبال در حالی روز چهارشنبه برگزار شد که حضور ادامه‌دار تماشاگران در دو سالن، حاشیه‌هایی را به همراه داشت.
هفت بازی مسابقات هفته بیست و پنجم در حالی برگزار شد که همچنان در شهرهای ارومیه و ورامین، تماشاگران به هر شکل ممکن وارد سالن شدند. آن هم در شرایطی که طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و فدراسیون، تمام مسابقات این لیگ تا پایان سال باید بدون حضور تماشاگر برگزار شود. دستور‌العملی که گویا قرار نیست اجرا شود و همچنان بدون توجه به پروتکل‌ها، تماشاگران را به سالن‌ها راه می‌دهد.
این اتفاق در حالی اتفاق می‌افتد که ستاد ملی مبارزه با کرونا در شرایطی که اکثر شهرهای ایران به رنگ آبی درآمده بود، اختیار باز کردن در سالن‌ها را به روی تماشاگران به ستاد همان استان داده بود. در همین راستا هم در برخی شهرها شاهد حضور تماشاگران به سالن‌ها بودیم. اجازه‌ای که البته خیلی زود لغو و اعلام شد که دیگر نباید روی هیچ سکویی در ایران، تماشاگر بنشیند.
حالا باید دید این رویه در هفته پایانی چه وضعیتی خواهد داشت و در مرحله پلی‌آف چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.

 


Page Generated in 0.0054 sec