printlogo


کد خبر: 242469تاریخ: 1400/11/23 00:00
سوژه

تعطیلی تمرین به‌ دلیل خستگی و کرونا
 فرهاد مجیدی روز پنجشنبه ترجیح داد به شاگردان خود استراحت دهد تا آنها یک روز به دور از هیاهوی فوتبال ریکاوری کنند. استقلالی‌ها به‌ دلیل فشردگی بازی‌ها و همچنین کaرونایی که اکثر تیم به آن مبتلا شده بودند خسته و افسرده به نظر می‌رسیدند، به همین دلیل سرمربی استقلال چاره‌ای نداشت تا به بازیکنانش مرخصی دهد و به این نحو شادابی را به تیم استقلال برگرداند. تیم استقلال با تمام مشکلاتی که در این فصل داشت توانسته تاکنون صدرنشین مسابقات لیگ برتر شود و در بازی‌های جام حذفی خود را به مرحله یک چهارم نهایی برساند اما بازیکنان این تیم به‌دلیل حضور در بازی‌های معوقه فرصت چندانی برای استراحت نداشتند و این مسأله می‌تواند در طولانی مدت بازیکنان را دچار مصدومیت کند، به همین دلیل فرهاد ترجیح داد که به بازیکنانش مرخصی دهد. تیم استقلال باید فردا به مصاف ذوب برود و امیدوار است نوار شکست نخوردن‌هایش در این بازی پاره نشود.
 
 
حریف بعدی کدام تیم است؟
استقلال در انتظار قرعه‌کشی جام حذفی
استقلال در دو بازی نخست جام حذفی موفق شد نود ارومیه و پیکان را مغلوب کند. هرچند که در هر دو بازی شانس و اقبال یار استقلال بود اما به هر حال حالا آبی‌ها در مرحله‌ای هستند که می‌توانند به آینده خود در این جام هم امیدوار باشند. اینکه استقلال در بازی بعد به چه تیمی برمی‌خورد، از نگاه بیژن طاهری هیچ اهمیتی ندارد. سرپرست استقلال در این باره‌ حرف‌های جالبی به زبان آورده است: «برای ما فرقی نمی‌کند کدام تیم حریف استقلال در مرحله بعدی جام حذفی شود چون برای رسیدن به فینال و قهرمانی باید همه رقبا را شکست داد. به لطف زحمات فرهاد مجیدی، دستیارانش و بازیکنان استقلال هم اکنون شرایط بسیار خوبی داریم و آماده‌ایم حتی در همین مرحله جام حذفی به مصاف پرسپولیس برویم.» تیم‌های خلیج‌فارس ماهشهر، پرسپولیس، مس کرمان، نساجی مازندران، مس رفسنجان، آلومینیوم اراک و خیبر خرم‌آباد تیم‌هایی هستند که درمرحله بعد حضور خواهند داشت. طبق قوانینی که در جام حذفی اعمال می‌شود، قرعه‌کشی تعیین کننده دیدارهای این مرحله خواهد بود و باید دید از میان این تیم‌ها کدام یک با استقلال مصاف خواهند داشت. احتمال برخورد استقلال با پرسپولیس در مرحله بعد یک به 7 است.
 
 
پیغام منیعی به آجورلو
کمپ این فصل آماده نمی‌شود!
از همان روزهایی که مصطفی آجورلو مدیریت باشگاه استقلال را به عهده گرفت گفته شد که کمپ ناصر حجازی در اندک زمانی آماده بهره‌برداری می‌شود. حتی تصاویری از خاکبردای از زمین چمن کمپ نیز منتشر شد که نشان می‌داد او به‌ دنبال نتیجه گرفتن سریع در این ماجرا است اما بیش از 5 ماه از زمان حضور آجورلو در باشگاه استقلال هنوز کمپ ناصر حجازی آماده بهره‌برداری نیست. این اتفاق در حالی نگاه‌ها را متوجه خود کرده که گفته می‌شد کمپ 3 ماهه آماده استفاده بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال خواهد شد؛ حتی انتصاب میثم منیعی به‌ عنوان مدیر کمپ به جهت پیشرفت سریع‌تر در رسیدن به نتیجه مطلوب نیز تأثیری در کندی اجرای این پروژه نداشته است. حتی گفته می‌شود میثم منیعی به مصطفی آجورلو پیغام داده کمپ نیاز به زمان بیشتری برای بازسازی دارد و هرگز در این فصل نمی‌توان روی بهره‌برداری از آن حساب کرد. به این ترتیب باید موضوع ترمیم زمین چمن کمپ ناصر حجازی را لااقل در این فصل مختومه دانست و به امید فصل آتی نشست تا شاید باشگاه استقلال بتواند تمرینات این تیم را در کمپ ناصر حجازی برگزار کند. با توجه به رسوخ مشکلات مالی در باشگاه استقلال بعید نیست که کندی در اجرای این عملیات نیز ریشه در همین مسائل داشته باشد اما عجیب است که ابتدای فصل مدیریت جدید باشگاه استقلال مدام وعده‌های مالی کلان می‌داد که چنین می‌شود و چنان اما امروز استقلال به نقطه‌ای رسیده که هم طاقت بازیکنان به سر آمده و آنها بعد از برد شیرین در جام جذفی کام هواداران خود را با اعتراض به مشکلات مالی تلخ می‌کنند و هم اینکه کمپ ناصر حجازی با وجود اقدامات اولیه همچنان آماده و مهیای بهره‌برداری نیست! به هر حال لازم است که مدیران استقلال درباره چرایی این مشکلات توضیحات شفافی به هواداران بدهند تا ذهن آبی‌ها آماده هر نوع اتفاقی در روزها و ماه‌های آتی باشد.
 
 
شایعه عجیب مربیگری جانواریو در استقلال
از روزی که مشخص شد جانواریو قرار است برای دیدار با هم‌تیمی‌های سابق خود به ایران بیاید، این شایعه هم در فضای مجازی دست به دست شد که شاید جانواریو برای اضافه شدن به کادر فنی استقلال مد نظر فرهاد مجیدی است. این خبر اما خیلی زود از سوی خود جانواریو تکذیب شد. این بازیکن برزیلی حتی در مصاحبه‌ای اعلام کرد علاقه ندارد که مانند مربیان فریاد بزند چون برای این کار ساخته نشده است. البته فابیو به مربیگری فکر می‌کند اما قطعاً جایی که او به مربیگری خواهد پرداخت استقلال نخواهد بود. شاید فابیو در نهایت کار و تجارت را به مربیگری ترجیح دهد و سراغ این حرفه نیاید.
 

 


Page Generated in 0.0053 sec