printlogo


کد خبر: 242465تاریخ: 1400/11/23 00:00
خبر

فرزاد مجیدی کجاست؟
فرزاد مجیدی همچنان در تمرینات استقلال حاضر نمی‌شود و باشگاه هم هیچ توضیحی درباره چرایی غیبت‌های مکرر این مربی در تمرینات ارائه نمی‌دهد. حتی گفته می‌شد مجیدی کوچک از روز گذشته به تمرین استقلال ملحق می‌شود اما ظاهراً اختلاف‌های او با فرهاد مجیدی باعث شده همچنان دور از تمرینات باشد. البته دوری مجیدی کوچک از تمرینات تأثیری از لحاظ فنی روی استقلال نخواهد گذاشت چون اغلب موارد تمرینی توسط گابریل پین به بازیکنان دیکته می‌شود و فرهاد مجیدی بیشتر نظاره‌گر است. اما به هر حال مسئولان باشگاه استقلال باید درباره اینکه چرا مجیدی کوچک همچنان از حضور در تمرینات سر باز می‌زند توضیحات شفافی ارائه دهند.
 
مهری رضایتنامه می‌خواهد
استقلال برای نیم فصل دوم چند بازیکن از جمله رشید مظاهری، بابک مرادی و فردین رابط را از دست داد تا آنها برای نیم فصل دوم برای تیم‌های جدید خود بازی کنند، در همین راستا البته یک بازیکن دیگر هم قصد جدایی از تیم استقلال را دارد، سعید مهری بازیکنی که به دلیل کرونا دو هفته‌ای از استقلال دور بود از شرایطش در تیم راضی نیست و از قرار معلوم رضایتنامه‌اش را می‌خواهد. مهری این روزها در تمرین استقلال غایب است و این غیبت‌های او نشان می‌دهد که بحث جدایی‌اش جدی است. اینطور که گفته می‌شود مقصد بعدی مهری گل‌گهر است و اگر باشگاه استقلال قبول کند که او از تیم جدا شود، این بازیکن به تیم امیر قلعه‌نویی ملحق می‌شود. مهری در استقلال روزهای پر فروغی را نداشت و نیمکت‌نشینی باعث شده تا او ساز جدایی کوک کند. این احتمال هم وجود دارد که باشگاه استقلال با جدایی قرضی این بازیکن موافقت کند!
 
 
تمام نگاه‌ها به سوت کاظمی
قرار است بازی هفته هفدهم بین تیم‌های استقلال و ذوب را وحید کاظمی سوت بزند. کاظمی 38 ساله قائمشهری جزو داوران بین‌المللی است و از این رو مورد اعتماد کمیته داوران است. استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است و همین نکته باعث شده تا تمام نگاه‌ها متوجه این تیم شود. این نکته را باید متذکر شد که دو بازی قبلی استقلال مقابل هوادار و پیکان از نظر داوری حرف و حدیث‌های زیادی داشت و ممکن است که همین نکته باعث حساسیت تیم‌های دیگر روی استقلال شود. کاظمی هم به دلیل همین حواشی کار سختی در بازی فردا دارد. در  بازی استقلال و ذوب سیاوش یزدانی دفاع وسط آبی‌ها که فصل پرفروغی را پشت سر گذاشته به دلیل محرومیت حضور ندارد و فرهاد باید از دفاع دیگری در این بازی استفاده کند. کاظمی سی و هشت ساله باید بازی استقلال و ذوب را با توجه به تمام حساسیت‌هایش سوت بزند و البته کار سختی در این دیدار دارد.
 
 
فرهاد بازیکن نکونام را نمی‌خواهد
جذب پاتوسی در حد شایعه 
 چند روزی است که در فضای مجازی شایعه جذب پاتوسی بازیکن فولاد توسط استقلالی‌ها به گوش می‌رسد، اما این‌طور که مسئولان باشگاه استقلال می‌گویند فرهاد هیچ رغبتی برای جذب این بازیکن ندارد. چند فصل پیش پاتوسی راهی ایران شد تا با استقلال قرارداد ببندد و در استقلال نیز اتفاقاً خوب کار کرد اما پاتوسی با حواشی زیادی از استقلال جدا شد و هر چقدر مدیران این باشگاه تلاش کردند او را برگردانند حاضر نشد به استقلال بیاید. البته پاتوسی فقط حاضر نبود در استقلال توپ بزند انگار از لیگ برتر ایران خوشش آمده بود چرا که او به ایران بازگشت و در تیم‌های دیگر ایرانی فوتبال خود را ادامه داد. این بازیکن در فصل جاری شاگرد نکونام در فولاد است. طی چند وقت اخیر هم شایعه شد که او قرار است به استقلال بیاید اما فرهاد نظری روی این بازیکن ندارد و قرار نیست به استقلال بیاید.
 

 


Page Generated in 0.0059 sec