printlogo


کد خبر: 242464تاریخ: 1400/11/23 00:00
خبر

دوشان ولاهوویچ: بازی با فیورنتینا؟ 
من به حواشی فکر نمی‌کنم!
دوشان ولاهوویچ در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا با یوونتوس مقابل تیم سابقش، فیورنتینا قرار می‌گیرد. ولاهوویچ در اولین بازی‌اش برای یووه گل زد و سپس در جام حذفی، کمک کرد تا تیمش پیروز شود.
حالا او می‌گوید: «زمان می‌برد تا من جا بیفتم. هنوز در اوایل حضورم هستم. اما گفته‌ام که بسیار مدیون هم‌تیمی‌هایم، مربی و باشگاه هستم که به من خیلی کمک کردند. هیچ چیز بدون آنها ممکن نمی‌شد. برایم افتخار است که اینجا بازی می‌کنم و در این تیم رؤیایی هستم. ما در داخل و خارج میدان با هم رابطه خوبی داریم.»
یووه در مرحله نیمه‌نهایی با فیورنتینا بازی خواهد کرد و ولاهوویچ باید به ورزشگاه آرتمیو فرانکی برگردد. بی‌تردید استقبال گرمی از ولاهوویچ در فلورانس نخواهد شد، اما او می‌گوید: «من به بازی فکر می‌کنم، پیروزی و مسائل دیگر برایم خیلی جذاب نیست. این هم یک بازی مانند سایر دیدارها است. ما می‌خواهیم فوتبال بازی کنیم و من مشکلی ندارم.»
 
 
هالند و کین در فهرست منچستر یونایتد
منچستر یونایتد به این نتیجه رسیده که اولویت اصلی‌اش در نقل و انتقالات، خرید یک مهاجم مرکزی باشد. آنها چهار نفر را در لیست خرید گذاشته‌اند: ارلینگ هالند از بوروسیا دورتموند، هری‌کین از تاتنهام، لائوتارو مارتینس از اینتر و دومینیک کالورت-لوین از اورتون.
 
مذاکرات بارسلونا و روبرتو متوقف شد
مدت‌هاست که شنیده می‌شود بارسلونا قصد دارد قرارداد سرخی روبرتو را تمدید کند، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. به نظر می‌رسد فعلاً خبری از تمدید قرارداد نباشد، چرا که بارسلونا مذاکرات را متوقف کرده است تا مصدومیت روبرتو بهبود یابد.
 
پوگبا باید دستمزدش را کم کند
اگر پل پوگبا بخواهد در منچستر یونایتد بماند، باید از دستمزدش بکاهد. منچستر یونایتد می‌خواهد این بازیکن قهرمان جام جهانی را حفظ کند، اما آنها نمی‌توانند دستمزد فعلی این بازیکن را به او بپردازند.
 
 
یورگن کلوپ: هنوز تهدیدی برای منچستر سیتی نیستیم 
یورگن کلوپ گفته لیورپول هنوز نتوانسته تهدیدی جدی برای منچستر سیتی باشد. لیورپول در دیدار اخیر خود در لیگ برتر، لستر را با نتیجه دو بر صفر برد. آنها با این برد، فاصله با منچستر سیتی را موقتاً به 9 امتیاز کاهش دادند. اما کلوپ می‌گوید: «فکر نمی‌کنم در جایگاهی باشیم که آنها نگران شده باشند و روی نوک پا ایستاده باشند. در واقع ما هیچ بختی برای رسیدن به آنها نداریم. اما این معنی‌اش این نیست که بهترین عملکرد خود را نخواهیم داشت. ما باید دیدارهایمان را ببریم. از وقتی اینجا آمده‌ام، یادم نیست در یک بازی باخته باشیم و بازیکنان بگویند: بله، حالا طوری نشده. وقتی بازی داریم، به زمین می‌رویم و می‌دانیم که باید پیروز شویم. همیشه برنده نمی‌شویم، اما زیاد پیش آمده که ببریم. ما فقط به فکر من‌سیتی نیستیم، بلکه تیم‌های زیادی پشت سر ما هستند که می‌خواهند به ما نزدیک شوند. فکر نمی‌کنم من‌سیتی حضور ما را هنوز حس کرده باشد، اما تلاش می‌کنیم بازی‌هایمان را ببریم.»
 

 


Page Generated in 0.0052 sec