printlogo


کد خبر: 242459تاریخ: 1400/11/23 00:00
چالشی دیگر برای جوکوویچ به خاطر نزدن واکسن کرونا

دردسرهای مقاومت در برابر تزریق واکسن کرونا برای نواک جوکوویچ خیلی بیشتر از چیزی است که فکر می‌کرد. بعد از آنکه فرصت قهرمانی در رقابت‌های آزاد استرالیا اولین گرنداسلم فصل را از دست داد و جام قهرمانی این تورنمنت را در دستان رقیب اسپانیایی خود رافائل نادال دید، حالا داستانی مشابه در انتظار ستاره صرب قرار دارد.
نوله شاید ساکن موناکو باشد اما از نگاه مسئولان این شهر این موضوع دلیل نمی‌شود که دارنده 20 گرنداسلم، مجاز به شرکت در تورنمنتی باشد که قرار است در این کشور برگزار شود. فصل جدید تنیس روی زمین‌های رسی (کلی کورت) بزودی آغاز می‌شود و یکی از اولین و مهم‌ترین تورنمنت‌های این فصل که دومین گرنداسلم سال یعنی رولان گاروس را هم شامل می‌شود، مسابقات تنیس مسترز مونت‌کارلو در موناکو است. جوکوویچ اما با شرایط فعلی‌اش نمی‌تواند در این تورنمنت شرکت کند چون مسئولان برگزارکننده این مسابقات تنها افرادی که تمام دزهای واکسن کرونا را تزریق کرده باشند، به این تورنمنت راه می‌دهند.
پیش از این تورنمنت انتظار می‌رود که مرد شماره یک تنیس جهان در رقابت‌های قهرمانی تنیس دوبی شرکت کند چون حضور در این رویداد 500 امتیازی برای تنیسور‌ها مشروط به تزریق واکسن کرونا نیست. او همچنین در فهرست شرکت‌کنندگان رقابت‌های مسترز ایندین ولز هم قرار گرفته اما امکان حضور او در این تورنمنت هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد چون زمزمه‌‌های اجباری شدن واکسیناسیون برای افرادی که قصد ورود به کالیفرنیا را دارند شنیده می‌شود.
اخیراً دانیل موکش، نویسنده کتاب شرح حال جوکوویچ ادعا کرده است که این ستاره صرب نظرش را درباره واکسیناسیون کرونا تغییر داده و اینکه به نظر او، مرد شماره یک تنیس جهان بزودی تمام دزهای واکسن‌اش را تزریق خواهد کرد. با این حال خود جوکوویچ هنوز هیچ حرفی برای تأیید یا رد این موضوع نزده است. به هر حال طبق اعلام مسئولان مسابقات مسترز مونت‌کارلو، شرکت در این رقابت‌ها مستلزم داشتن تأییدیه واکسیناسیون است و نوله برای حضور در این رویداد که دو بار در سال‌های 2015 و 2013 قهرمانش شده چاره‌ای جز تن دادن به واکسیناسیون ندارد. این تورنمنت در فاصله روزهای نهم تا 17 آوریل برگزار می‌شود.

Page Generated in 0.0051 sec