printlogo


کد خبر: 242458تاریخ: 1400/11/23 00:00
هشدار رونالدو به مدیران منچستریونایتد
اگر رانگنیک بماند من نمی‌مانم!

 برخی از رسانه‌های انگلیس از جمله دیلی‌استار و اکسپرس مدعی شده‌اند که کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد، ستاره سرسخت ابقای سرمربی فعلی تیم، رالف رانگنیک برای هدایت شیاطین سرخ در فصل آینده است. این دو نشریه نوشته‌اند که رونالدو به مدیران باشگاه منچستریونایتد گفته است انتصاب سرمربی آلمانی فعلی به‌عنوان سرمربی دائمی تیم برای فصل آینده را تحمل نخواهد کرد. 
رانگنیک در اواخر نیم فصل نخست جانشین اولگنار سولشیر شد. برنامه شیاطین سرخ هم این بود که سرمربی سابق لایپزیگ تا پایان فصل تیم را هدایت کند و بعد از آن در نقش مشاور فنی به همکاری‌اش با این تیم ادامه دهد. اگرچه شانس تبدیل شدن رانگنیک به سرمربی دائمی من‌یونایتد کم است و بیشتر از گزینه‌هایی مانند مائوریسیو پوچتینو (سرمربی پاری‌سن‌ژرمن) و اریک تن‌هاخ (سرمربی آژاکس) نام برده می‌شود اما رونالدو خواسته از همین حالا به مدیران باشگاه هشدار دهد که حتی به ابقای رانگنیک به‌عنوان سرمربی دائمی فکر نکنند.
تداوم فراز و نشیب‌های فراوان من‌یونایتد و ناکامی‌های اخیرش از جمله حذف از جام حذفی به دست میدلزبوروی دسته اولی سبب شده که رانگنیک از چشم رونالدو بیفتد و به همین دلیل هم او احساس می‌کند ماندن مرد آلمانی، فصل آینده را هم برای شیاطین سرخ به یک فصل توأم با ناکامی تبدیل خواهد کرد. نگرانی از بابت ابقای رانگنیک سبب شده است که سوپراستار پرتغالی یک قرار ملاقات با مدیربرنامه‌اش ژرژ مندز تعیین کند تا برای آینده‌اش در من‌یونایتد تصمیم بگیرد. او تا تابستان نمی‌تواند جایی برود و منچستری‌ها برای امیدوار بودن به ماندن ستاره 37 ساله‌شان فقط یک راه دارند و آن کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است.
رونالدو در 5 بازی اخیر منچستریونایتد برای گلزنی دچار مشکل شده است. اگرچه این تعداد بازی بدون گل ممکن است برای خیلی از مهاجمان عادی باشد اما قبول آن برای رونالدویی که در 13 سال اخیر سابقه نداشته این تعداد بازی متوالی بدون گلزنی را تجربه کند، آسان نیست.
 رونالدو اگرچه در تمام رقابت‌های این فصل 13 گل برای منچستری‌ها به ثمر رسانده اما عملکردش چندان پرفروغ نبوده است. تیم او هم مانند خودش خیلی وضعیت جالبی ندارد و اکنون در رده ششم جدول قرار گرفته است. در چنین شرایطی تنها دستاوردی که رونالدو و هم‌تیمی‌‌هایش می‌توانند به کسب آن امیدوار باشند، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است.
 

Page Generated in 0.0060 sec